• Resident Evil
    22%
  • Der er ingen gode spilfilmatiseringer
    17%
  • Lara Croft: Tomb Raider
    17%
  • Silent Hill
    9%
  • Hitman
    8%
  • Prince of Persia
    8%
  • Final Fantasy: The Spirits Within
    6%
  • Super Mario Bros.
    3%
  • Mortal Kombat
    3%
  • Doom
    2%
  • Anden spilfilmatisering
    2%
  • Max Payne
    2%
  • Alone in the Dark
    0%

Stemmer i alt: 2459

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 DrSatan 14 år siden

He he... Lord BJ... Jackie er sgu da ikke død. :-)
Gravatar

#32 moulder666 14 år siden

Det må blive Resident Evil - etteren udelukkende - da den er relativt tro over for spillet og derudover har en glimrende stemning! (endda med boss-fight til sidst)

Tomb Raider (nummer et) er heller ikke HELT horribel.

Derudover må jeg indrømme, at Doom er min guilty pleasure no. 1 - det er seriøst en no-brainer, men jeg må indrømme, at jeg synes filmen har charme! "Ah fell into a damn hole."
Og derudover elsker jeg dens first-person sekvens - specielt, at han dør og "respawner"!

Der er dog spilfilmatiseringer, der falder så groft til jorden, at de burde ties ihjel i så høj grad som overhovedet muligt - ja, jeg kigger på dig, Boll!

Alone in the Dark gjorde mig simpelthen sur og Dungeon Siege fejlede som ind i helvede...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#33 Riqon 14 år siden

Både Doom og Super Mario Bros. er blandt mine guilty pleasures. Stemte Doom. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#34 lars_el 14 år siden

mastermorten (8) skrev:
Men glæder mit til Half-Life hvis den kommer på et tidspunkt, for den burde man ikke kunne fucke up :)

Har du nogensinde hørt om Uwe Boll? :)
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 14 år siden

#31 Jo jo da... han bliver bare genoplivet engang imellem... senest i Little Big Soldier.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 Highland Park 14 år siden

DrSatan (31) skrev:
Lord BJ

Frækt. :P

#29: Det var nemlig tider (selv om resten af "City Hunter" ikke er meget værd - kortkasteren er dog vildt sej).
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37 filmz-loke76 14 år siden

Stemte anden for FF VII advent children, som imo også har væsentligt mere forbindelse til spillene end spirits within
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#38 Clint 14 år siden

Synes helt klart at Postal er den bedste =)
Gravatar

#39 fedepede 14 år siden

Jeg stemte Alone in the dark, bare for the lulz
Gravatar

#40 MOVIE1000 14 år siden

Jeg fandt lgie street fighter til 30 kr så jeg glæder mig til at se hvad det er for noget :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: