• "Se7en"
    39%
  • "Fight Club"
    38%
  • "Alien³"
    9%
  • "Zodiac"
    4%
  • "The Game"
    4%
  • Har ikke set hans film
    3%
  • "Panic Room"
    2%

Stemmer i alt: 1422

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 filmz-dotdkay 17 år siden

Wee, en af de spørgsmål der er lige så nemme som at besvare som spørgsmålet: "Hvad er din yndlings film?" ;)

Jeg valgte dog Fight Club, da det nok er den jeg har set flest gange.
Gravatar

#72 Kruse 17 år siden

David Fincher er helt klart min yndlingsinstruktør, så det var et svært valg. Det faldt på Fight Club, stærkt efterfulgt af både Zodiac og Se7en.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#73 filmz-Center 17 år siden

FIGHT CLUB
Gravatar

#74 BN 17 år siden

hmm, jeg bliver sikkert overfaldt og lemlæstet, hvis jeg siger, at mine to favoritter er Seven og PANIC ROOM ... så det vil jeg ikke sige (kun tænke).

;-)

Jeg kan nemlig ikke se noget stort i "Fight Club", kun en omgang vås. Og "The Game" er da god og seværdig, men heller ikke mere end det. Desuden har jeg det med "Alien 3" som jeg har det med "Terminator 3": den skulle ikke være lavet. Ikke fordi "Aliens" (af Cameron) var nødvendig efter Ridley Scott's suveræne etter, men "Aliens" er stadig et flot, stemningsfyldt og spændende action-eventyr, mens "Alien" mere var et gys i rummet. 3'eren derimod er langtrukken, grim og out-of-style sammenlignet med de to første film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#75 filmz-Phelodivia 17 år siden

Se7en fra mig.. Glæder mig til at se Zodiac...
Gravatar

#76 HonoDelLoce 17 år siden

Kan du også roligt gøre :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#77 filmz-Whitetrash 17 år siden

#75 Det kan du roligt IKKE gøre :-)
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#78 HonoDelLoce 17 år siden

Du har ret, hvis ikke hun kan lide film..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#79 filmz-Whitetrash 17 år siden

Den er så fucking kedelig, at jeg falder i søvn bare ved at læse titl.. zzzzzz
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#80 jessup 17 år siden

#79 - Blev vi ikke enige om at du ikke skulle udtale dig om film?- det lød det til i #53.
This is just until June

Skriv ny kommentar: