-
Fight Club44%
-
Se7en35%
-
Alien³5%
-
Zodiac3%
-
The Game3%
-
The Social Network3%
-
Benjamin Buttons forunderlige liv3%
-
Jeg kan ikke lide David Fincher3%
-
Panic Room1%
Stemmer i alt: 3032
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#101 Batsy 14 år siden
#102 filmz-ab 14 år siden
Gud.. Er du også 40 eller derover? Hvad sker der. Filmz er sku da et plejehjem :-)
Ja, men hvem kan nu også følge med Hugh Hefner (dig) :-) Og Rasmus har sku da en tøsefilm smag, come on. Det ved du da :-) (Griner)
6, snart 7 år længere :-)
#103 filmz-ab 14 år siden
#104 Hr. Nielsen 14 år siden
Ja ja bevares fordi man prøver at gøre ens køn ære, mens du leger fight club;)
#105 filmz-Myrepip 14 år siden
Undvære sex? Sagtens! 5-15 minutters glæde, som venstre hånd (fremmed!) med lethed kan dupere og så besværet med oplægget og ikke mindst med at komme ud af kløerne igen. What is it good for ... absolutely NOTHING ... say it again! In quick, get a child and get the hell out again!!!
Næ, lykken er at komme hjem fredag til 5 Jacobsen øl på køl, lave en old fashioned med angostura bitter, en god irish, smide bossen på, sætte La Dolce Vita på i kælderen. Ingen brok, nada, zip, blot .... rendyrket nirvana!
Synet? Selv med -20/-20 ser det jo ud til, at vi gamle opfatter mere på skærmen end I unge, så jeg er slet ikke bekymret. Jeg kan kompensere med kontaklinser, briller, ja selv en operation og se perfekt. Men der er ingen operation eller briller, som får "jer unge" til at få god smag ;)
#106 Michael Andersen 14 år siden
Jeg har ikke et ondt ord at sige om den slags afskyelige menneskefossiler som er over 40.
#107 filmz-ab 14 år siden
"Doctor, doctor, will I be able to play the violin after the operation?"
"Yes, of course..."
"Great! I never could before!"
#108 Highland Park 14 år siden
#109 filmz-ab 14 år siden
:-)