-
Fight Club44%
-
Se7en35%
-
Alien³5%
-
Zodiac3%
-
The Game3%
-
The Social Network3%
-
Benjamin Buttons forunderlige liv3%
-
Jeg kan ikke lide David Fincher3%
-
Panic Room1%
Stemmer i alt: 3032
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 HonoDelLoce 14 år siden
Ja tak, det er jeg fint med på - det er jo alt det jeg skriver..
MEN!
#62 MouseMickey 14 år siden
Så jeg mener ikke at John Doe har regnet med at David ville begå selvmord. Men han har jo taget alt fra ham og hans liv er intet værd mere. John Doe har jo faktisk straffet ham ved at tage konen inden David reelt har syndet.
#63 Highland Park 14 år siden
Mht "Seven" så
#64 filmz-ab 14 år siden
Ja, John Doe dræber synderne. Men det er jo ikke meningen at David skal dø. David skal leve, og huskes for hans synd - da han vælger at skyde John Doe. Det er jo netop planen. David får næsten den mest grumme skæbne, og den indre død kan vel være pinefuld. David tvinges jo ud i en situation, hvor han ender med at dræbe. Doe's plan er blot lidt anderledes end de første 5 mord, men det er jo netop hele pointen og grunden til, hvorfor David blev en del af det overordnede plan.
#65 dslacker 14 år siden
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#66 BN 14 år siden
Pointen er ikke så meget, at David Mills modtager en straf, men snarere at han er præget for livet af denne forfærdelige oplevelse, og at han nok ikke længere er egnet til jobbet.
#67 Lord Beef Jerky 14 år siden
#68 Riqon 14 år siden
O__O
Nogen må have hacket filmz og manipuleret med tallene!
#69 filmz-ab 14 år siden
Der er ihvertfald tale om en af de mest lede, opfindsomme og chokerende slutninger set på film. Pitt's skuespil til sidst gør ondt at se på..
#70 OtteBitUlven 14 år siden
Benjamin Button
Se7en
The Social Network
Alien 3
Zodiac
The Game
Panic Room