-
"Die Hard - Mega Hard"28%
-
"Die Hard 4.0"24%
-
Der findes kun én "Die Hard"24%
-
"Die Hard 2: Die Harder"20%
-
Jeg bryder mig ikke om "Die Hard"!4%
Stemmer i alt: 1124
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 mvejen 17 år siden
#12 Æsop9000 17 år siden
2eren fremstillede "the bad guys" lidt for sterio-type.
3eren derimod synes jeg er den bedste. Da den er mere overraskende og, ifølge min egen mening, meget bedre end de 2 andre fortsættelser.
#13 Hal60 17 år siden
#14 NightHawk 17 år siden
Plottet er glimrende skruet sammen så spændingen holdes til aller sidste sekund. Alt i alt en IMO suveræn opfølger.
OT -
Sad og så Sneakers forleden som er PG-13 rated. Her råber Sydney Portier i filmens slutning noget i stil med "Get back you motherfuckers"!. Hmm, så var det lige jeg tænkte på "Die Hard 4", hvor de jo har censureret ordet til motherf### tilsidst.
Undrer mig lidt over hvorfor det var tilladt at sige motherfucker højt og tydeligt i 1992, men åbenbart er fy-fy idag. Er reglerne lavet om eller, er folkene bag "Die Hard 4" blot blevet alt for stuerene ?
#15 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 NightHawk 17 år siden
Ja, man kan godt høre det. Men det er meget svagt og skudets placering virker jo som en bevidst form for censurering. Smart nok, for så kan folkene bag filmen sige at ordet var med, men samtidig har de så også gjort alt hvad de kunne for at sløre det.
Hvorfor dog ikke bare lade ham sige det klart og tydeligt den ene gang, når nu det åbenbart er tilladt at bruge det ord. Det virker bare lidt bizart IMO, at man prøver at være så polerede, hvad det ord angår.
#17 filmz-Bruce 17 år siden
Men personligt rørte det mig ikke, da jeg var travlt beskæftiget med min åndenød under filmen :)
#18 NightHawk 17 år siden
Det var nu heller ikke noget, der på nogen måde ødelagde filmen for mig. Jeg undrede mig blot over den forskel der var på 1992 eksemplet modsat anno 2007. Det er jo trods alt ikke så mange års forskel. :)
#19 filmz-Bruce 17 år siden
#20 elwood 17 år siden
Ned Flanders
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"