• Jurassic Park
    79%
  • Landet for længe siden
    6%
  • King Kong (2005)
    4%
  • The Lost World: Jurassic Park
    2%
  • Super Mario Bros.
    2%
  • Jurassic Park III
    1%
  • King Kong (1933)
    1%
  • The Flintstones (1994)
    1%
  • Rejsen til jordens indre (1959)
    1%
  • Land of the Lost
    1%
  • Dinosaurerne
    1%
  • Anden film
    1%
  • Rejsen til jordens indre (2008)
    0%
  • Det glemte land
    0%
  • When Dinosaurs Ruled the Earth
    0%

Stemmer i alt: 1704

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Lehrmann 10 år siden

Toy Story
Gravatar

#12 palooka 10 år siden

Anden film = Toy Story og Tree of Life.

Har set Jurassic Park flere gange igennem min opvækst, og har altid fundet den værne en ret forglemmelig oplevelse, selvom jeg da sagtens kan sætte pris på dens visuelle effekter.
Gravatar

#13 Riqon 10 år siden

Jeg måtte stemme på Landet for Længe Siden af nostalgiske grunde, men Jurassic Park kommer helt sikkert nr. 2 på min liste over dinosaurfilm.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14 123456789 10 år siden

Landet for længe siden! =D
Gravatar

#15 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Så er det bare nok at der er en dinosaur i filmen?

#8 der vises et par gange i filmen nogen dinosaurer, derfor kan de godt være med i listen, mens Godzilla er som sagt ikke en dinosaur men kun en muteret firben.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 10 år siden

#15 men der er også dinosaurer med i Godzilla vs. King Ghidorah, bror lort.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Lord Beef Jerky (16) skrev:
#15 men der er også dinosaurer med i Godzilla vs. King Ghidorah, bror lort.
Måske fordi der står allerede 15 titler i listen, din fucking idiot, kan du ikke prøve at tænke med den halve del af din hjerne, som du stadig har? Seriøst ha' noget respekt din fucking troll "bror lort", are you kidding me? Jeg vil hellere ha' kræft end at være bror med dig. Jeg klikkede "vis kommentar", uden at jeg bemærkede det og læste din kommentar uden at se på din bruger-navn, det forklar hvorfor jeg skrev en indlæg til dig. Jeg skulle bare have slettet min kommentar efter jeg bemærkede jeg skrev til dig.. Åh vent DET KAN MAN IKKE!!!
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 10 år siden

#17 Respekt for dig? Haha, drøm videre. Det er da ikke min skyld, at du besvarer mit indlæg i nummer 8, så dumt som du nu gør. Så måtte jeg jo lige forklare dig nogle ting, så det kunne give mening for dig. Ingen grund til at flippe så meget ud. Skal vi være brødre nu?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Og hvorfor skal du ikke respektere mig? Hvad har jeg nogensinde gjordt dig? Du begyndte at beskylde mig for en som jeg ikke er.
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 10 år siden

#19 Nej. Du prøver at bilde os alle ind at du er en anden. Jeg VED du er Yellow-TV. Sådan får man sgu ikke respekt. Sådan bliver man bare latterliggjort. Du kan enten indrømme det, og redde en lille smule, eller fortsætte som du gør nu, og se hvad der så sker.

Skriv ny kommentar: