-
"Shrek"50%
-
"Shrek 2"26%
-
"Chicken Run"6%
-
"Antz"6%
-
"Prinsen af Egypten"5%
-
Animationsfilm? Det er da for børn...3%
-
"Vejen til Eldorado"2%
-
"Spirit: Hingsten fra Cimarron"2%
-
"Sinbad: Legenden fra de Syv Have"1%
Stemmer i alt: 2479
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 PredatorX 20 år siden
#22 JannikAnd 20 år siden
Har kun set "Road to El Dorado" én gang med et halvlukket øje. Hvilken homage er der tale om? Med simplere ord: Hvad sker der?
#23 filmz-propagandapanda 20 år siden
#24 filt 20 år siden
#25 lagoni 20 år siden
Mne jeg så Chicken Run sammen med mine søstre, der på det tidspunkt ikke havde set The Great Escape (denne fejl i deres opdragelse er senere blevet rettet) og de fandt den alligevel usædvanlig sjov. For mig var det skæggeste dog 'panik-knappen' på dvd'en :)
#26 filmz-propagandapanda 20 år siden
Jamen, den er bare ikke sjov. Så den sammen med kæresten, og slukkede efter en halv time fordi den var dræbende kedelig...Prøvede så dagen efter at se den færdig. Det fik vi så osse gjort, men det var noget af en ørkenvandring.
Derimod elsker vi begge film som Find Nemo, Monsters Inc, Ice Age, Shrek m.fl. Men Chicken Run er altså bare for kedelig...
#27 PredatorX 20 år siden
Okey, set i bakspejlet er det måske ikke lige den bedste nogensinde. Bruce i Finding Nemo er jo ret morsom... Men i Road To Eldorado drejer det som om en haj der napper en måge. Ikke at det er specielt sjovt, men hajens posision er nøjagtig som på den originale filmplakat. Grunden til at jeg netop synes den er så cool, er nok mest, at det kommer komplet uventet. Man forventer heller ikke referencer til "horror" genren i sådan en film, når nu det ikke lige er pixar, der står bag.
#28 filmz-hans-verner 20 år siden
#29 JannikAnd 20 år siden
Husk lige at sætte et par tegn hist og pist: komma, punktum etc..
Men velkommen til siden, hans-verner. 11 år? Du ligner ikke en 11-årig..!
#30 Yoda 20 år siden
Noget ligende det samme tænkte jeg også.
"11 år? Gutten sidder med en smirnof"! ;-)