-
Frækkere end politiet tillader35%
-
Coming to America22%
-
Bossen og bumsen14%
-
Eddie Murphy Raw11%
-
The Golden Child8%
-
48 timer5%
-
Frækkere end politiet tillader II5%
-
Harlem Nights1%
-
Best Defense0%
Stemmer i alt: 1266
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 NightHawk 16 år siden
2. Frækkere End politiet Tillader
3. Coming To America
4. Frækkere End Politiet Tillader 2
Resten synes jeg svinger lige fra det ligegyldige til det direkte elendige. Gensynet med f. eks. Bossen & Bumsen og The Golden Child for nylig var bestemt ikke af den positive slags. Synes begge virker så frygtelig gumpetunge i deres humor og handling i dag.
Bedste film Murphy har lavet siden sine glory days i 80'erne har efter min mening været politifilmen Metro. Den er på ingen måder synderligt original, men Murphy gør det godt, actionscenerne fungerer og så leverer Michael Wincott som sædvanlig en skurkepræstation af en anden verden.
#22 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 enfilmnørd 16 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#24 filmkorn.dk 16 år siden
#25 elwood 16 år siden
#26 Silver666 16 år siden
.Men der er mange guldkorn på den liste at vælge imellem svært
,en skam Eddie ikke kan finde ud af at være sjov mere uden at blive vulgær.
Håber ikke de fucker up Beverly Hills Cop 4 hvis den bliver til noget
#27 Kram 16 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?
#28 dolphinfriendly 16 år siden
Mht. spillefilm, mener jeg at "Bossen og Bumsen" topper - iøvrigt en sjov lille reference der om den i "Coming to America". :)
#29 elwood 16 år siden
We're Back!
#30 [email protected] 16 år siden
Okay, han har ikke lavet så meget fedt de sidste par år, og han har ikke lavet noget der kan måle sig med Beverly Hills Cop og Coming To America! Når det så er sagt, så syntes jeg nu stadig at The Distinguished Gentleman, Boomerang, The Nutty Professor og I Spy var rigtig god underholdnig, og Life var da absolut både en super fed komedie og en film man var efterladt tænkene lidt over!!! Metro var en meget ligegyldig film, men okay når man ligger og har det meget dårligt en søndag =oD Hans storhedstid er måske over, men der er stadig lidt liv i drengen, så lad os nu lige gi ham lidt luft i venner =o)
Beverly Hills Cop fik min stemme! Men både 2'eren, Coming To America og Golden Child var /er super fede!!!!