• The Fast and the Furious
    33%
  • Fast Five
    26%
  • Fast & Furious 6
    13%
  • Fast & Furious 7
    11%
  • The Fast and the Furious: Tokyo Drift
    10%
  • Fast & Furious
    5%
  • 2 fast 2 furious
    3%

Stemmer i alt: 304

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Elvira39 9 år siden

Geekalot (10) skrev:
Og ja hvis der er flere en en selv der syntes noget er godt, er det nok godt
Lort!
Gravatar

#12 Geekalot 9 år siden

så når du som den ene (1) ud af 10 mener noget er noget lort så har du simpelthen bare ret. Meget logisk tankegang du holder dig der.
Gravatar

#13 Lawman 9 år siden

#12, Jeg mener også det er lort - så er vi to 2 af (åbenbart) 10. I forhold til dit eksempel i #10, så behøver det faktum at mange mennesker ser en film jo ikke betyde at en film er go. Se fx på den seneste Transformers - den indtjente kassen, men det var sgu da en omgang lort. Ligesom mange af F&F filmene også er.
Gravatar

#14 Geekalot 9 år siden

men folk elsker dem, og der er åbenbart flere der vilde med dem, en der er folk der ikke er. Så vil jeg sige at flertallet har mere ret en mindre tallet.
Gravatar

#15 Lawman 9 år siden

Hvordan kommer du frem til den konklusion? Kan du dokumentere at flertallet af dem der har set filmene bryder sig mere om dem, end de resterende? Og der er jo nok flere der ikke har set filmene end folk der har set dem - det tyder jo på at der er mange mange mennesker der ikke gider se dem. At en film er et hit er ikke ensbetydende med at den er god - det må selv du da kunne forstå...
Gravatar

#16 SublimeKen 9 år siden

#14
At flertallet har mere ret end mindretallet omkring noget så subjektivt som film er noget vås. Men jeg giver dig ret i at den generelle konsensus er at 5, 6 og 7 er gode film. Den generelle konsensus er jo sådan set bare flertallet.

#15
Folk der er ikke gider at se dem, kan ikke udtale sig, eller regnes med på nogen måde, i spørgsmålet om de er gode eller ej, men den generelle konsensus blandt dem der har set dem, ér at de er gode. Den eneste måde at dokumentere det på er at se på dens rating blandt både anmeldere og det generelle publikum, kombineret med den box office succes.

Kigger du på rottentomatoes har de alle fået en frisk rating, hvilket bare vil sige at der er flere anmeldere der synes om dem, end omvendt.

Kigger du på imdb, har de alle fået en rating over 7, og 7 og op på imdb, ses som værende en god film.
Gravatar

#17 Chucara 9 år siden

Pas.. Hvilken en af dem, er den, hvor ham der med hænderne kører hurtigt rundt i en bil?
Gravatar

#18 Elvira39 9 år siden

Søde Geekalot. Jeg har fået fortalt af en gammel slyngveninde engang at mange evnesvage elsker Kandis. Det er jo dejligt at Kandis Kan gøre dem glade. Musikken er ordinær, nem at forstå og udfordrer dem derfor ikke over evne eller kræver ret meget. Det meste af musikken ligner medgivet hinanden og større egenskaber i numrene skal man lede uendeligt efter. Hvis 999 ud af 1000 vælger at høre det, er det så godt? Jeg behøver vel ikke spørge dig om det er godt. Ud fra din egen tese synes du jo det er godt? Jeg sammenligner ikke dig med en evnesvag. Jeg tænkte bare at du sikkert ville mene at Kandis er noget lort?

Geekalot (12) skrev:
så når du som den ene (1) ud af 10 mener noget er noget lort så har du simpelthen bare ret. Meget logisk tankegang du holder dig der.
Jeg skal nok ikke tage dit eksempel så konkret så jeg svarer bare sådan her. Det drejer sig ikke om ret eller uret gør det. En film er hvad den er. Den bliver hverken værre eller bedre af om 9 ud af 10 finder den god eller kun 1 ud af 10 finder den god. Det er jo individuelt. At mange der vælger at se dem finder dem gode er der jo intet mærkeligt i. Hvis de der ikke gider se demde så dem, ville de mon finde dem gode? Uanset hvor mange eller få der finder dem gode, så er de noget lort. Behøver jeg tilføje at det er min holdning?

Skriv ny kommentar: