• Forrest Gump
    45%
  • Tilbage til fremtiden
    27%
  • Cast Away
    5%
  • Hvem snørede Roger Rabbit
    4%
  • Contact
    4%
  • Tilbage til fremtiden II
    4%
  • Beowulf
    2%
  • Tilbage til fremtiden III
    2%
  • Nu går den vilde skattejagt
    2%
  • A Christmas Carol
    1%
  • Polar-Ekspressen
    1%
  • What Lies Beneath
    1%
  • Døden klæ'r hende
    1%
  • Anden film
    0%

Stemmer i alt: 2224

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 BN 14 år siden

Gnug315 (50) skrev:
Gump er fair nok stemt til den bedste film, for det er den. Men den kommer altså nr. 3 hos mig alligevel.

Jeg ved nu ikke om det er fair. ;-)

Robert Zemecki's tidløse klassiker(e) vil for mig altid være 'Back to the Future'-trilogien .... omend jeg godt kan være i tvivl om, hvorvidt man kan kalde den TID-løs?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#52 Kruse 14 år siden

#51: Helt enig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#53 evermind 14 år siden

#51 Hehe, enig. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#54 dslacker 14 år siden

Det er da rart at mange af dem der plejer at kommentere stemmer på Contact - og det har jeg også gjort...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#55 Nicki52 14 år siden

Enig, men stemte på "Forrest Gump", for den er mere dyb end "Back to the Future". Men er nok "Back to the Future" der underholdt mig mest, "Forrest Gump" var lidt mere alvorlig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#56 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg synes Back To The Future er mere dyb end Forrest Gump.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#57 evermind 14 år siden

Forrest Gump er en ganske sød film med en velspillende Tom Hanks, og jeg kan vældig godt lide den. Ligesom med bogen bliver det dog hen ad vejen rigtig til lovlig mange belejlige sammentræf, som ender med at være lidt svære at sluge.

Cast Away har jeg stående på hylden, men endnu ikke fået set.

Umiddelbart er jeg nok mest til hans mere eventyrlige film som Back to the Future, Who Framed Roger Rabbit og Beowulf. Sidstnævnte var i øvrigt anderledes og med mere karakterdybde og historie, end jeg forventede, hvilket var en positiv overraskelse. Den tekniske del var til gengæld desværre ret ujævn og skuffende.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#58 MOVIE1000 14 år siden

#57 så synesjeg du skulle tage at få Cast away set iaften, den er ret hyggelig bare at slappe af til ved en sen aften
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#59 evermind 14 år siden

#58 Jeg takker for anbefalingen, det bliver dog nok en aften, hvor jeg ikke også skal til julefrokost på min lillebrors bosted (hvilket du selvfølgelig ikke kunne ane noget om). :)

Men ses skal den da. :)
Gravatar

#60 Lord Beef Jerky 14 år siden

Man skal være glad for Tom Hans, hvis man har tænkt sig at se Cast Away... that's for sure.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: