• Top Gun
    18%
  • The Last Boy Scout
    15%
  • True Romance
    14%
  • Man on Fire
    14%
  • Enemy of the State
    10%
  • Déjà Vu
    6%
  • Frækkere end politiet tillader 2
    6%
  • Fjenden i dybet
    5%
  • Spy Game
    5%
  • Domino
    2%
  • Kapring af Metro 1 2 3
    2%
  • The Fan
    1%
  • Days of Thunder
    1%
  • The Hunger
    1%
  • Hævnens pris
    0%

Stemmer i alt: 2008

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 BN 15 år siden

Bedste Tony Scott-film? Tjah, så er det jo man må se på, hvilke af hans film jeg nogensinde har haft lyst til at købe, og dem er den kun én af (og købet ER gjort):

Enemy of The State

Og nu dagens gåde: Hvad i alverden laver 'Top Gun' på førstepladsen?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#22 KVASAR 15 år siden

"Man on Fire" fik min stemme.

Disse film er nogenlunde underholdende :
"Top Gun", "Crimson Tide" "The Fan" og "Enemy of the State".

Skal man virkelig sætte en Scott-film på !!! ... så bliver det din storebrors ... :D

AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#23 Bobby Singer 15 år siden

True Romance uden tvivl.
Idjit
Gravatar

#24 MTK 15 år siden

Jeg stemte True Romance, men Scott leverer habil underholdning i det meste af det han laver. Tror dog jeg har set cirka 5 af filmene på listen i et fly, de egner sig godt til rejseunderholdning.
Gravatar

#25 filmz-Bruce 15 år siden

Last Boy Scout og Man on Fire
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 LasseUk 15 år siden

1. The Last Boyscout - Efter min mening er det klart Tony's bedste film. Bruce Willis har bogstavelig talt aldrig været sejere og Shane Black's manuskript rivaliserer selv den bedste Tarantino film.
2. True Romance - Og når man snakker om Tarantino er True Romance faktisk også virkelig godt skrevet. Tony's instruktion var lidt ligegyldig, men manuset holder.
3. Man on Fire - Denzel er sej og instruktionen er faktisk tålelig, og ikke alt for MTV stiliseret som han kan være.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#27 Bony 15 år siden

Jeg så "Domino", da den var i fjerneren her den anden dag - og sikke da en omgang tynd sovs. Ikke engang en nøgen Keira Knightley kunne redde filmen! Skuffende!

"Beverly Hills Cop 2", "The Fan", "True Romance" og "The Last Boyscout", har jeg altid fundet ganske underholdende. "Days Of Thunder" og "Top Gun" er to af mine Tom Cruise gulity pleasures, så dem kan jeg heller ikke rigtigt komme udenom. Det er dog et stykke tid siden jeg sidst har set "Top Gun", så ved ikke rigtigt hvordan jeg vil tage imod den i dag. "Enemy Of The State" husker jeg som ret god, så det må nok blive min favoritfilm af T. Scott.

EDIT: Hov, glemte "Spy Game". Den fandt jeg faktisk bedre end "Enemy Of The State", så det skal nok være den i stedet. :)

Resten kan jeg ikke mindes, at have set.

Men som en anden også nævnte, så er storebroderen lysår foran i talent.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#28 HonoDelLoce 15 år siden

Har du ikke set Man on Fire, eller synes du blot den er dårligere end alle dem du nævner ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 enfilmnørd 15 år siden

Han er ikke lige min kop. Der er ikke rigtigt nogle af dem, der har gjort det store indtryk
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#30 Fynboen 15 år siden

Bony (27) skrev:
Ikke engang en nøgen Keira Knightley kunne redde filmen! Skuffende!

Jeg er personligt lidt usikker på hvad jeg fandt mest skuffende... filmen, eller Knightley nøgen... ikke meget fest ved nogen af delende... ,o)

Last Boyscout får min stemme...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.

Skriv ny kommentar: