-
Top Gun18%
-
The Last Boy Scout15%
-
True Romance14%
-
Man on Fire14%
-
Enemy of the State10%
-
Déjà Vu6%
-
Frækkere end politiet tillader 26%
-
Fjenden i dybet5%
-
Spy Game5%
-
Domino2%
-
Kapring af Metro 1 2 32%
-
The Fan1%
-
Days of Thunder1%
-
The Hunger1%
-
Hævnens pris0%
Stemmer i alt: 2008
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 BN 15 år siden
Enemy of The State
Og nu dagens gåde: Hvad i alverden laver 'Top Gun' på førstepladsen?
#22 KVASAR 15 år siden
Disse film er nogenlunde underholdende :
"Top Gun", "Crimson Tide" "The Fan" og "Enemy of the State".
Skal man virkelig sætte en Scott-film på !!! ... så bliver det din storebrors ... :D
#23 Bobby Singer 15 år siden
#24 MTK 15 år siden
#25 filmz-Bruce 15 år siden
#26 LasseUk 15 år siden
2. True Romance - Og når man snakker om Tarantino er True Romance faktisk også virkelig godt skrevet. Tony's instruktion var lidt ligegyldig, men manuset holder.
3. Man on Fire - Denzel er sej og instruktionen er faktisk tålelig, og ikke alt for MTV stiliseret som han kan være.
#27 Bony 15 år siden
"Beverly Hills Cop 2", "The Fan", "True Romance" og "The Last Boyscout", har jeg altid fundet ganske underholdende. "Days Of Thunder" og "Top Gun" er to af mine Tom Cruise gulity pleasures, så dem kan jeg heller ikke rigtigt komme udenom. Det er dog et stykke tid siden jeg sidst har set "Top Gun", så ved ikke rigtigt hvordan jeg vil tage imod den i dag. "Enemy Of The State" husker jeg som ret god, så det må nok blive min favoritfilm af T. Scott.
EDIT: Hov, glemte "Spy Game". Den fandt jeg faktisk bedre end "Enemy Of The State", så det skal nok være den i stedet. :)
Resten kan jeg ikke mindes, at have set.
Men som en anden også nævnte, så er storebroderen lysår foran i talent.. :)
#28 HonoDelLoce 15 år siden
Har du ikke set Man on Fire, eller synes du blot den er dårligere end alle dem du nævner ? :D
#29 enfilmnørd 15 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#30 Fynboen 15 år siden
Jeg er personligt lidt usikker på hvad jeg fandt mest skuffende... filmen, eller Knightley nøgen... ikke meget fest ved nogen af delende... ,o)
Last Boyscout får min stemme...