• "Mission: Impossible"
    18%
  • "The Simpsons Movie"
    15%
  • "Flygtningen"
    13%
  • "South Park: Bigger Longer & Uncut"
    13%
  • "Serenity"
    11%
  • "X-Files: The Movie"
    6%
  • "Høj pistolføring"
    5%
  • Anden film
    4%
  • "The Addams Family"
    4%
  • "Traffic"
    3%
  • "Star Trek: The Motion Picture"
    3%
  • "Miami Vice"
    2%
  • "S.W.A.T."
    2%
  • "Sex and the City: The Movie"
    1%

Stemmer i alt: 1188

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 weebs 16 år siden

"Serenity" var da som at blive spyttet i ansigtet!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#22 HonoDelLoce 16 år siden

Selvom både Høj Pistolføring, Mission Impossible og The Simpsons Movie er gode film (sidstnævnte endda en af de bedste animations-film jeg har set :D) så blev det alligevel Flygtningen.. Men ikke kun fordi filmen er god, men fordi den fuldstændigt overskinner serien..

X-Files the movie var også helt acceptabel, men lod alligevel en del tilbage at ønske.. Det samme gælder South Park. Men det er nok også mere fordi, jeg aldrig har været så hyped over South Park.. Der er ofte meget lange mellemrum mellem mine grin når jeg ser den serie/film..

Universet har aldrig fanget mig i hverken Serenity eller Star Trek.. Og jeg har ellers virkelig prøvet.. Jeg gaber bare så hurtigt over både filmene og serierne..

Har hverken set S&TC:TM eller Miami Vice - først nævnte fordi det ikke siger mig en dyt, sidstnævnte fordi jeg er blevet skræmt af dårlige anmeldelser :D Det kommer nok en dag ..

Traffic og SWAT anede jeg ikke engang var baseret på en serie..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#23 Åkepool 16 år siden

Af dem jeg har set, er rækkefølgen nogenlunde sådan:

1. Høj pistolføring.
2. The Addams family.
3. Mission impossible.
4. The Simpsons movie.
5. Flygtningen.
6. X-files: The Movie.
7. S.W.A.T.
8. Serenity.
9. Miami vice.

Alt er baseret på filmene, da det er meget få af serierne jeg har set.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#24 MikkelHJ 16 år siden

Det var svært at komme til en endelig beslutning i denne afstemning, men jeg endte med at give min stemme til Flygtningen, da Harrison Ford og Tommy Lee Jones virkelig gør David Janssen og Barry Morse ære.

Det er min mening, at denne afstemning med fordel kunne have været delt op i to eller flere afstemninger og udvidet med flere kandidater. Bedste film baseret på en TV-serie med og uden de oprindelige skuespillere i hovedrollerne og Bedste film baseret på en tegnefilmsserie for henholdsvis børn og voksne. Her ville min stemme være gået til henholdsvis Flygtningen, Høj Pistolføring, Scooby Doo og South Park.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#25 filmz-Bruce 16 år siden

Det må blive Serenity på K.O. i 2. omgang, mens Flygtningen kommer ind i Tuborgsvinget og taber med en halv sulky!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 filmz-patrickmoog 16 år siden

Anden: Fire walk with me (Twin peaks)
Gravatar

#27 stein 16 år siden

Det blev South Park: Bigger Longer & Uncut.

Men det kunne nu lige så godt have været The Addams family eller Flygtningen.
Gravatar

#28 Graversen 16 år siden

South Park: Bigger Longer & Uncut

Ingen tvivl, overhovedet!!
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#29 moulder666 16 år siden

#26 Pis - du har ret!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#30 filmz-Zubject 16 år siden

Hvordan simpsons kan ende over southpark forstår jeg ikke, jeg er fans af begge serier, men South park filmen fungerede meget bedre end simpsons, som netop blev mere et langt afsnit. Derudover så syntes jeg også South park fungere væsentligt bedre end de fleste andre film på denne liste ;).

Skriv ny kommentar: