• Guardians of the Galaxy
    34%
  • Iron Man
    20%
  • The Avengers
    16%
  • Captain America: The Winter Soldier
    13%
  • Avengers: Age of Ultron
    8%
  • Captain America: The First Avenger
    4%
  • Thor
    1%
  • Thor: The Dark World
    1%
  • The Incredible Hulk
    1%
  • Iron Man 2
    1%
  • Iron Man 3
    1%

Stemmer i alt: 386

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Alex- 9 år siden

Er godt nok overrasket over Guardians placering! Fedt at Marvels nok største sats faldt i god jord.

1. Iron Man
2. Avengers: Age of Ultron
3. The Avengers
4. Iron Man 2
5. guardians of the Galaxy

Synes mængden af Marvel-film er for lille til at lave en top 10.
Den første Iron Man-film vil altid have et særligt sted i mit hjerte
det bliver hårdt hvis vi skal undvære Iron Man i Infinity War.. :(

Jeg så Age of Ultron i går, uden at sige for meget var jeg yderst tilfreds med den. Kan ikke vurdere om den ligefrem er bedre end 1'eren, men Ultron og
Vision!
trækker lige filmen over.

Driver (3) skrev:
Og så synes jeg faktisk ikke, at Iron Man 2 er så dårlig igen.

Jeg forstå heller ikke alt den røg den film har fået. Jeg var skam også fint underholdt.
Gravatar

#12 PederLyager 9 år siden

Stemte Guardians of the Galaxy. På 2. pladsen 'Captain America: The Winter Soldier' og på 3. plads 'Iron Man'.

Jeg kunne se et kæmpe hul i, hvad jeg havde set, og har derfor kørt lidt maraton her over weekenden. Må erkende, at det var første gang jeg så 'The Avengers' her idag og damn, hvad skete der!? Den film kan imo langt fra trække de 2,5ish timer, den varer. Jeg sad og fadede ud flere gange undervejs pga. lange sekvenser, hvor den bare padlede derudaf. Ret skuffende kulmination på at have siddet og varmet op med Captain America, Iron Man 1+2, Hulk og Thor.
Film-elsker
Gravatar

#13 Kviesgaard 9 år siden

Tja for mit vedkommende faldt stemmen på The Avengers. Den har ikke skuffet mig endnu ( modsat Age of Ultron ), selv efter flere gensyn. Nummer 2 tror jeg vil gå til Captain America 2: The Winter Soldier. Filmen overraskede mig positivt, og er, set med mine øjne, næsten på højde med The Avengers. 3'eren tror jeg går til Guardians of the Galaxy, måske delt med IRON MAN 1.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#14 Elvira39 9 år siden

Jeg stemmer Guardians of the Galaxy. Selv om den er lavet over samme formular som mange andre af den slags film så må jeg indrømme at den er sjov og et gensyn gjorde den ikke værre.

Skriv ny kommentar: