• Gran Torino
    29%
  • De nådesløse
    21%
  • Million Dollar Baby
    18%
  • Mystic River
    15%
  • Letters from Iwo Jima
    4%
  • Changeling
    4%
  • Flags of Our Fathers
    2%
  • Pale Rider
    2%
  • The Outlaw Josey Wales
    2%
  • Anden film
    1%
  • Invictus
    1%
  • Broerne i Madison County
    1%

Stemmer i alt: 1992

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Kruse 13 år siden

Jeg stemte "Unforgiven". En ganske fremragende film :)

Men jeg glæder mig til at få set "The Outlaw Josey Wales", efter al den ros og positive omtale den får :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 Bruce 13 år siden

#10 Play Misty for Me er en rigtig god thriller! Og nu du nævner Eiger Sanction, så får jeg seriøst lyst til at se [url= Bluff[/url] :)

#11 Glæd dig. Region 1 dvd'en er top kvalitet :) Skulle dog være samme remaster også i R2

Under £5
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#13 Kruse 13 år siden

#12: Er Region 1 dvd'en da meget bedre end region 2 udgaven? For det er en smule billigere at købe Reg. 2 udgaven, og hvis det kun er en mindre forskel, så betyder det ikke det store for mig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14 Bruce 13 år siden

#13 Draw på dvdcompare, så vil formode, at det er nøjagtig samme remaster fra 2005.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#15 Kruse 13 år siden

Region 2 udgaven er nu hermed bestilt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16 Bruce 13 år siden

#15 Ha' et godt syn :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#17 Antlion 13 år siden

"Unforgiven" eller "The Outlaw Josey Wales", men begge trænger umiddelbart til et gensyn.
Gravatar

#18 Steffan Rasmussen 13 år siden

Bruce (12) skrev:
#10 Play Misty for Me er en rigtig god thriller!


Den står faktisk på hylden og venter. Er bare ikke kommet til den endnu. Den står bare der og venter med sin danske titel "Mørkets Skræk".

Bruce (12) skrev:
så får jeg seriøst lyst til at se [url= Bluff[/url] :)


Den har jeg set for nyligt. Clinten i bedste McCloud stil på jagt rundt i NY (Gad vide om McCloud delvist er inspireret af Coogan's Bluff?). "I'm from Arizona, not Texas."
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#19 Bruce 13 år siden

#18 This premise of "a cowboy in the big city" was more or less adapted from the 1968 Don Siegel film Coogan's Bluff, starring Clint Eastwood. Herman Miller was responsible for the story of Coogan's Bluff and co-wrote the screenplay with Dean Riesner and Howard Rodman (indeed, Miller is credited as the creator of McCloud)

Så ja, det er den :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#20 Steffan Rasmussen 13 år siden

Bruce (19) skrev:
#18 This premise of "a cowboy in the big city" was more or less adapted from the 1968 Don Siegel film Coogan's Bluff, starring Clint Eastwood. Herman Miller was responsible for the story of Coogan's Bluff and co-wrote the screenplay with Dean Riesner and Howard Rodman (indeed, Miller is credited as the creator of McCloud)

Så ja, det er den :)


Nice piece of trivia.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: