• Star Trek
    35%
  • Armageddon
    27%
  • Cloverfield
    23%
  • Mission Impossible III
    8%
  • Regarding Henry
    3%
  • Gone Fishin'
    2%
  • Anden film
    1%
  • Mellem venner
    1%
  • Joy Ride
    1%
  • Morning Glory
    0%

Stemmer i alt: 2252

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 andgron 12 år siden

Regarding Henry!
Fed film! Super rolle af Harrisson Ford (som sædvanlig) :)
Gravatar

#32 the_paki_don 12 år siden

Star Trek! Jeg kender dog ikke til Regarding Henry, som så mange fabler om. Tjekker den lige på imdb.
Gravatar

#33 the_paki_don 12 år siden

Hmmm... Nu har jeg ikke set Regarding Henry, men Star Trek lyder som en bedre film. Er det ikke utroligt, hvordan jeg laver den parallelisering uden at have set filmen? Sådan noget kan jeg nemlig.
Gravatar

#34 Djibyman 12 år siden

andgron (31) skrev:
Super rolle af Harrisson Ford (som sædvanlig)


Hmmm, jeg mindes nu adskillige film med den mand i hovedrollen der røg lige i skrot kassen, dog mest fra det seneste årti, jeg synes faktisk at det er længe siden han har lavet en film der har markeret sig, så jeg håber at Cowboys & Aliens har noget at byde på, selv om jeg tvivler.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#35 BN 12 år siden

Djibyman (34) skrev:
Hmmm, jeg mindes nu adskillige film med den mand i hovedrollen der røg lige i skrot kassen, dog mest fra det seneste årti, jeg synes faktisk at det er længe siden han har lavet en film der har markeret sig, så jeg håber at Cowboys & Aliens har noget at byde på, selv om jeg tvivler.


Nu ved jeg ikke, om andgron bare mener, at Harrison Ford i superroller var sædvanen DENGANG, altså omkring den tid da 'Regarding Henry' blev lavet. I givet fald er jeg enig med ham. Ford havde mange rigtigt gode roller i de ti år fra 1984 til 1994, bl.a. i Indiana Jones and the Temple of Doom, Witness, Patriot Games, The Fugitive, Frantic, Presumed Innocent, Indiana Jones and the last Crusade, Clear and Present Danger. (Og før denne ti-årige periode var der naturligvis de tre Star Wars-film, Raiders of the Lost Ark og Blade Runner.)

Men ellers må jeg nok give dig ret i, at det er længe siden - endda MEGET længe siden - at Harrison Ford har medvirket i en virkelig god film. Ligesom i tilfældet med Robert De Niro finder jeg det nærmest deprimerende at tænke på, hvordan Ford har spildt sit talent på ligegyldige eller i bedste fald middelmådige film de sidste 10-15 år. Fords sidste gode film var 'The Devil's Own' fra 1997, som hos mig ligger til karakteren 7/10 (eller 4/6) - det var en ganske fin film, men efter min mening langtfra ligeså god som de førnævnte titler.

Jeg tror ikke på, at Cowboys & Aliens bliver nogen mindeværdig Harrison Ford-film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#36 Djibyman 12 år siden

BN (35) skrev:
Ligesom i tilfældet med Robert De Niro finder jeg det nærmest deprimerende at tænke på, hvordan Ford har spildt sit talent på ligegyldige eller i bedste fald middelmådige film


Præcis, nogen gange sker det bare at en stjerne brænder ud, det tror jeg dog ikke tilfældet er her, bare dårlige valg fra deres ellers deres agents side, hvem ved, måske de deler agent med Nicolas Cage;-)




BN (35) skrev:
Jeg tror ikke på, at Cowboys & Aliens bliver nogen mindeværdig Harrison Ford-film.


Jeg frygter at du har ret;-)
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#37 BN 12 år siden

Djibyman (36) skrev:
hvem ved, måske de deler agent med Nicolas Cage;-)


hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: