-
Star Trek35%
-
Armageddon27%
-
Cloverfield23%
-
Mission Impossible III8%
-
Regarding Henry3%
-
Gone Fishin'2%
-
Anden film1%
-
Mellem venner1%
-
Joy Ride1%
-
Morning Glory0%
Stemmer i alt: 2252
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 andgron 13 år siden
Fed film! Super rolle af Harrisson Ford (som sædvanlig) :)
#32 the_paki_don 13 år siden
#33 the_paki_don 13 år siden
#34 Djibyman 13 år siden
Hmmm, jeg mindes nu adskillige film med den mand i hovedrollen der røg lige i skrot kassen, dog mest fra det seneste årti, jeg synes faktisk at det er længe siden han har lavet en film der har markeret sig, så jeg håber at Cowboys & Aliens har noget at byde på, selv om jeg tvivler.
#35 BN 13 år siden
Nu ved jeg ikke, om andgron bare mener, at Harrison Ford i superroller var sædvanen DENGANG, altså omkring den tid da 'Regarding Henry' blev lavet. I givet fald er jeg enig med ham. Ford havde mange rigtigt gode roller i de ti år fra 1984 til 1994, bl.a. i Indiana Jones and the Temple of Doom, Witness, Patriot Games, The Fugitive, Frantic, Presumed Innocent, Indiana Jones and the last Crusade, Clear and Present Danger. (Og før denne ti-årige periode var der naturligvis de tre Star Wars-film, Raiders of the Lost Ark og Blade Runner.)
Men ellers må jeg nok give dig ret i, at det er længe siden - endda MEGET længe siden - at Harrison Ford har medvirket i en virkelig god film. Ligesom i tilfældet med Robert De Niro finder jeg det nærmest deprimerende at tænke på, hvordan Ford har spildt sit talent på ligegyldige eller i bedste fald middelmådige film de sidste 10-15 år. Fords sidste gode film var 'The Devil's Own' fra 1997, som hos mig ligger til karakteren 7/10 (eller 4/6) - det var en ganske fin film, men efter min mening langtfra ligeså god som de førnævnte titler.
Jeg tror ikke på, at Cowboys & Aliens bliver nogen mindeværdig Harrison Ford-film.
#36 Djibyman 13 år siden
Præcis, nogen gange sker det bare at en stjerne brænder ud, det tror jeg dog ikke tilfældet er her, bare dårlige valg fra deres ellers deres agents side, hvem ved, måske de deler agent med Nicolas Cage;-)
Jeg frygter at du har ret;-)
#37 BN 13 år siden
hehe