-
Schindlers liste40%
-
Taken22%
-
Batman Begins18%
-
Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende6%
-
The A-Team4%
-
Kingdom of Heaven3%
-
Rob Roy2%
-
Darkman2%
-
Anden film1%
-
Clash of the Titans1%
-
Unknown Identity1%
-
Kinsey0%
Stemmer i alt: 2652
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 BN 13 år siden
Arhhh .... Uanset om du personligt ikke kan lide disse to film, så er det dog stadig nogle af de mest succesfulde og populære han har medvirket i.
En poll skal jeg give en bred vifte af valgmuligheder; den skal ikke kun nævne de film, som poll'ens idémand selv kan lide.
#22 MOVIE1000 13 år siden
#23 MMB 13 år siden
Den her poll er kendetegnet ved at have for mange film, som lige er udkommet. Dem jeg nævnte, nævnte jeg, fordi de havde fået værst kritik (måske med undtagelse af Rob Roy). Unknown Identity burde nok også tilføjes.
#24 Gasivodo 13 år siden
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#25 BN 13 år siden
Men det er jo ikke kritikerne, der stemmer, når vi har en poll om de bedste film, Liam Neeson har medvirket i - det er de "almindelige" filmfans og biografgængere. Og selvom der her på filmz.dk findes en hård kerne af folk, der undsiger prequels-trilogien, er der også rigtig mange her som kan lide den, hvilket fremgår af den omstændighed, at den er nummer 4 i poll'en - ihvertfald indtil videre. Og det endda uden at have fået MIN stemme. ;-)
#26 MMB 13 år siden
Men så lad os tage Star Wars I væk fra min liste. Jeg synes stadig klart, der er nogle mangler på listen, og nogle film som ikke burde være der.
#27 BN 13 år siden
Jo, jeg kan såmænd godt følge dig. Neeson har medvirket i film som 'Excalibur', 'The Mission', 'Under Suspicion', 'Michael Collins' og 'Les Misérables' - altsammen film, der i mange filmkenderes øjne har langt mere at byde på end lette, kommercielle actionbrag som 'A-Team', 'Clash of the Titans' og (den ret gode) 'Taken', der nok i højere grad end de førnævnte er stilet til det yngre publikum.
Men tror du ikke, at forslagene i poll'en er et forsøg på at ramme bredt med hensyn til mandens over 30 år lange karriere ved at både at medtage (1) nogle af de største filmsuccesser, han har medvirket i, og (2) nogle af hans nyeste film? ....... Man kan så kritisere, at poll'en slet ikke har et eksempel fra tiden fra før han blev kendt, på trods af at det jo ellers ikke var hans præstationer den handlede om, men de film, han generelt har medvirket i.
#28 MMB 13 år siden
Schindlers liste - 1993
Batman Begins - 2005
Taken - 2008
Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende - 1999
Kingdom of Heaven - 2005
The A-Team - 2010
Anden film
Rob Roy - 1995
Darkman - 1990
Unknown Identity - 2011
Kinsey - 2004
Clash of the Titans - 2010
Men pollen går ud på at finde hans bedste film, og mange af de film, som er med i pollen, er blevet rigtig dårligt modtaget af pude publikum og anmeldere, og derfor undrer jeg mig over, hvorfor der ikke er nogle andre mere roste film med. That's it. :)
#29 BN 13 år siden
Excalibur - skal genses
The Bounty - 6/10
The Mission - 6-7/10
A Prayer for the Dying - 6/10
The Dead Pool - 4/10
Darkman - 6/10 (måske højere efter et gensyn)
Under Suspicion - måske 6/10, men skal genses
Schindler's List - 10/10
Nell - 5/10
Rob Roy - 6/10 (ud fra mit første og hidtil eneste gennemsyn af den, men den skal genses)
Les Misérables - har jeg kun delvis set
Star Wars Episode I: The Phantom Menace - 8-9/10
Gun Shy - 4/10
K-19: The Widowmaker - 4/10
Gangs of New York - 5/10
Love Actually - 4/10
Kingdom of Heaven DC - 10/10
Batman Begins - 10/10
Seraphim Falls - 5/10
Taken 7/10
The Next Three Days - 10/10
P.S. Jeg har ikke inkluderet såkaldt 'voice acting'.
#30 BN 13 år siden
Jeg er IKKE uenig heri. ;-)