• Schindlers liste
    40%
  • Taken
    22%
  • Batman Begins
    18%
  • Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
    6%
  • The A-Team
    4%
  • Kingdom of Heaven
    3%
  • Rob Roy
    2%
  • Darkman
    2%
  • Anden film
    1%
  • Clash of the Titans
    1%
  • Unknown Identity
    1%
  • Kinsey
    0%

Stemmer i alt: 2652

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Misanthropic 13 år siden

IK (60) skrev:
Han er da ellers den højeste og mest veltrænende af alle Batman-skuespillerne.

Men kigger man i f.eks tegnefilm/tegneserie eller Batman: Arkham Asylum, så er han spinkel. Men ok, det ville selv Arnold eller Sly osse være ;)

Men synes bare ikke at Bale er god som Batman. Ved godt jeg er i ekstremt mindretal når det kommer til at have den mening. Og synes bare er nederen at han skal trække to ellers gode Batman film ned. Fordi han ikke formår at være Batman(d).
Gravatar

#62 Batsy 13 år siden

61# Spinkel? i arkham Asylum og de fleste batman tegneserie er han jo en kæmpe muskeløs mand, Batman skal se stærk ud, mere frygtingydene og fysik i god form, alle de forrige batman så alt for små ud i musklerne!, men jeg er så uenig i med dig at Bale spiller en dårlig batman men Keaton spiller sku os en fremragende Batman
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#63 LQmmel 13 år siden

Les misérables - burde i det mindste være på listen :/
Gravatar

#64 Therien 13 år siden

Misanthropic (59) skrev:
AH HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Og det mener jeg sgu seriøst. Han er den mest ynkelige version Batman til dato. Bare hans latterlige growl/dybe stemme nå han har Batman får mig til at bryde ud i
AH HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Bale er god skuespiller ingen tvivl om det. Han har bare ikke fysikken eller stemmen til at være Batman.

Yeah okay.. Vi har jo alle lov til vores meninger.. Jeg kan bare ikke helt.... Jeg er sgu... Ja...

*slår ud med hænderne*

Øøøhh.. Jeg magter ikke denne samtale

Skriv ny kommentar: