-
Lord of War22%
-
Kick-Ass18%
-
National Treasure17%
-
Gone in Sixty Seconds14%
-
Orkidé-tyven8%
-
Jeg kan ikke lide nogen af filmene4%
-
Matchstick Men3%
-
Ghost Rider3%
-
Next2%
-
Anden film2%
-
Knowing2%
-
World Trade Center2%
-
Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans1%
-
Windtalkers1%
Stemmer i alt: 3213
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg har set den og jeg foretrækker originalen.
#42 filmz-Bruce 14 år siden
It appears to borrow superficially from Abel Ferrara's 1992 film, Bad Lieutenant, which featured a crooked cop (Harvey Keitel), who is a drug addict and takes sexual favors as bribes. The film's director, however, insists that it is not a sequel or a remake.
#43 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#44 spand-online 14 år siden
Nu har jeg godt nok ikke set kick-Ass. Har aldrig været i tvivl om at det var noget skrammel og vil derfor vente med at se den til en dag jeg alligevel har så slemme tømmermænd at jeg alligevel må forventes at dø.
Til gengæld kan jeg fortælle at min dvdmaskine, foragtede Ghost Rider så meget at den tilsyneladende hellere ville begå selvmord end at spille filmen til ende. Forbløffende nok valgte den heltedøden og tog skiven med dig i faldet.
Jeg havde aldrig forventet at jeg skulle finde sådan en selvopofrelse hos en KISS DP-1500 men selv de svageste kan vel være viljestærke når lokummet brænder.
#45 enfilmnørd 14 år siden
Men det har jjeg ikke, så stemmen fald på National Treasure. Filmen er lidt pædagoisk, men glimrende underholdning.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#46 filmz-Fairytale 14 år siden
Jeg sætter mere pris på Cage's præstation i Bad Lieutenant end jeg gør i nogen af hans andre film tilsammen. Havde aldrig troet jeg skulle se en så hardcore "lieutenant" som Cage i den rolle!
#47 Lord Beef Jerky 14 år siden
#48 filmz-Utyske 14 år siden
Så vidt jeg kan se, var der ikke noget spørgsmål. :)
Men jeg tror nu godt at du kan regne med, at en del brugere herinde har set den originale "Bad Lieutenant", der i øvrigt er en langt mere grum og kompromisløs film, end den mere tandløse udgave med Cage.
Ikke at udgaven med Cage er direkte dårlig eller at Cage spiller skidt i den, men dels er det svært ikke at sammenligne, når man har set den originale og dels synes jeg at der min. er tre film med Cage der er bedre end den.
#49 sluppermand 14 år siden
#50 filmz-Martychris 14 år siden