• Mystic River
    38%
  • The Game
    15%
  • Den tynde røde linje
    11%
  • Milk
    8%
  • I Am Sam
    8%
  • De kaldte os helte
    6%
  • 21 gram
    4%
  • En anden film
    4%
  • The Tree of Life
    3%
  • Fanget af fortiden
    3%
  • This Must Be the Place
    1%

Stemmer i alt: 289

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Flemming Larsen 9 år siden

Jeg mangler lidt dead man walking. Jeg kunne godt lide den film.
Gravatar

#12 patrickjane 9 år siden

Gravatar

#13 Jb-film 9 år siden

En overset film med Sean Penn: At Close Range fra 1986.

Barsk drama om ungdom og røveri - den gjorde et markant indtryk første gang jeg så den.
Gravatar

#14 psymon 9 år siden

Ingen, manden stinker i alt hvad han har været i
Gravatar

#15 Geekalot 9 år siden

Du er bare sådan en der skal være modsat alle andre...
Gravatar

#16 moulder666 9 år siden

Det er så en mand, som jeg næsten aldrig har set noget med, kan jeg kun indse.

Af ovennævnte har jeg kun set ham i The Game og Thin Red Line.

The Game er jeg ret glad for (selvom gensynsværdien i den ikke er voldsomt stor) og Thin Red Line er horribelt kedelig - jeg har forsøgt at se den 3 gange, og det er bare ikke mig.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#17 jessup 9 år siden

Jb-film (13) skrev:
En overset film med Sean Penn: At Close Range fra 1986.

Barsk drama om ungdom og røveri - den gjorde et markant indtryk første gang jeg så den.


Nævner den længere oppe er enig med din vurdering og en af Walkens bedste præstationer.
This is just until June
Gravatar

#18 SublimeKen 9 år siden

Det var da skræmmende få der har stemt på Carlito's Way, en af Penn's allerbedste præstationer. Kan ikke lade være med at tænke på om det er fordi den står under den Danske og ofte mere ukendte titel "Fanget af Fortiden", eller om det er fordi at der bare ikke er særlig mange der har set den.

Også er det samtidigt også en af de bedste film med ham. Al Pacino som en reformeret Tony Montana og Penn som en af hans mest ikoniske karakterer nogensinde, what's not to love?
Gravatar

#19 jessup 9 år siden

SublimeKen (18) skrev:
Det var da skræmmende få der har stemt på Carlito's Way, en af Penn's allerbedste præstationer. Kan ikke lade være med at tænke på om det er fordi den står under den Danske og ofte mere ukendte titel "Fanget af Fortiden", eller om det er fordi at der bare ikke er særlig mange der har set den.

Også er det samtidigt også en af de bedste film med ham. Al Pacino som en reformeret Tony Montana og Penn som en af hans mest ikoniske karakterer nogensinde, what's not to love?


Fed film - en af Pacinos bedste.
This is just until June

Skriv ny kommentar: