-
Rambo: First Blood36%
-
Rocky26%
-
Cop Land11%
-
Demolition Man7%
-
The Expendables4%
-
Cliffhanger4%
-
En anden film3%
-
Judge Dredd3%
-
Rocky Balboa2%
-
Tango & Cash2%
-
Creed2%
-
Driven0%
Stemmer i alt: 384
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 rbh 8 år siden
men jeg tog da Rocky
#12 cnr 8 år siden
#13 Driver 8 år siden
Det er virkelig dens film genistreg, for de kunne let have lavet en typisk amerikansk slutning. Respekt for at de ikke gjorde og respekt for Stallones skuespil i den film og i særdeleshed i den sidste scene. For mig er det en af de bedste slutninger på en film overhovedet. Klassiker.
Der findes i øvrigt en alternativ slutning, hvor
Stallone minder mig om Nicolas Cage: En fremragende skuespiller, der bare har været lidt uheldige i sine valg af film og derfra har fået sig lidt et renommé, men Stallone kan både spille, skrive og instruere. Hatten af for det.
#14 Lars.dk 8 år siden
2: First Blood
3: The Party at Kitty and Stud's
#15 Silver666 8 år siden
First Blood
Copland
#16 doctor doom 8 år siden
Gensynsværdi: First Blood.
Underholdning: Cliffhanger
Feel good tacky B-film: Cobra
Jeg synes faktisk at i modsætning til Rambo-serien, så er alle de første 6 film i Rocky-serien ganske habile. Har ikke set Creed endnu.
Jeg kunne godt huske at Rambo 3 var ringe, men jeg huskede "Rambo - First Blood 2" som ganske habil. Det er den dog ikke. Den er ret gennemsnitlig, uden at være så ringe som 3'eren.
Og så vil jeg, som jeg gør hver gang der snakkes Rambo, minde om den fantastiske titel-sekvens:
First Blood
Rambo - First Blood 2
Rambo 3
Rambo (Eller John Rambo)
Så kan det ikke gøres mere forvirrende. Det skulle da lige være Alien-universet, ink. AVP og Prometheus.
#17 Silver666 8 år siden
Stallone nomineret til en Golden Globe
Bedste mandlige birolle
Paul Dano - Love & Mercy
Idris Elba - Beasts Of No Nation
Mark Ruffalo - Spotlight
Mark Rylance - Bridge Of Spies
Michael Shannon - 99 Homes
Sylvester Stallone - Creed
#18 Geekalot 8 år siden