• The Departed
    17%
  • 12 Monkeys
    10%
  • The Thing (1982)
    10%
  • Heat
    9%
  • Scarface
    8%
  • Ocean's 11
    8%
  • Genindspilninger er djævlens værk!
    7%
  • Dawn of the Dead
    7%
  • Andet remake
    4%
  • 3:10 to Yuma
    4%
  • Man on Fire
    3%
  • Fluen
    3%
  • Livsfarlig løgn
    2%
  • The Ring
    2%
  • Cape Fear
    1%
  • Ben-Hur
    1%
  • En nævefuld dollars
    1%
  • Insomnia
    1%
  • Ingen er fuldkommen
    1%

Stemmer i alt: 2262

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Lavendel 11 år siden

Jeg ser ikke racisistiske film som ''Livsfarlig Løgn'' og flere andre, efter jeg så dokumentaren på Dr K, med titlen Reel Bad Arabs, sÅ gider jeg ikke se nogen så racistiske film, selvom jeg kommer til at se den fordi den er med Arnold Schwarzenegger, hvorfor får den positive anmeldelser, mens Last ActionHero får negative anmeldelser???. Jeg har valgt ingen på listen da jeg ikke har set nogensomhelst af dem. Men vælger King Kong fra 2005, der er en genindspilning på King Kong fra 19:33.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#42 sluppermand 11 år siden

Herzogs "Nosferatu" og Carpenters "The Thing"
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#43 Driver 11 år siden

Jeg stemte på 3:10 to Yuma - Er vild med far og søn fortællingen i den og Christian Bales umådelige sårbare person, der vil gøre alt for sin familie og alt for at være en stærk rollemodel for sine sønner. Av, hvor er den film hjerteskærende i flere instanser. Elsker den film og elsker skuespillet fra alle involverede - især Crowe, Foster og Bale.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#44 RuckingFetard 11 år siden

Fluen, efterfulgt af The Thing.
Gravatar

#45 Batsy 11 år siden

3:10 to Yuma
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46 HelmerJ 11 år siden

Stemte Dawn of the dead, ud af de fil på listen hvor jeg har set begge udgaver er det Dawn der har vundet mest på at blive genindspillet
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#47 Åkepool 11 år siden

Foeller (27) skrev:
The Departed

kan vi nu være sikre på, at du har stemt helt uden at tage dine farvede Scorsese-briller med indbyggede øjenbryn på? ;)

Glæder mig til at se hvad du finder på af comeback-bemærkning om hvad jeg selv har stemt på ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#48 MadMartigan 11 år siden

Til dato den sværeste poll på filmz!

Efter lange overvejelser, blev det til Heat, det er en helt igennem konge film :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#49 moulder666 11 år siden

Den nye Hulk!

Hehe - just kidding - 12 Monkeys herfra - den film, der fik mig til at indse, hvor dygtig en skuespiller Brad Pitt egentlig er!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#50 Lord Beef Jerky 11 år siden

The Wizard Of Oz (1939)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: