• "From Dusk Till Dawn"
    23%
  • "O Brother, Where Art Thou?"
    21%
  • "Ocean's Eleven"
    15%
  • "Michael Clayton"
    11%
  • "Syriana"
    10%
  • "Three Kings"
    4%
  • "Good Night, and Good Luck"
    3%
  • "The Perfect Storm"
    3%
  • Anden film
    3%
  • "Confessions of a Dangerous Mind"
    3%
  • "Solaris"
    2%
  • "Out of Sight"
    1%
  • "Intolerable Cruelty"
    1%
  • "The Good German"
    0%

Stemmer i alt: 1235

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-grev_michal 16 år siden

Stemte på O Brother, Where Art Thou? - faktisk havde jeg forventet den næsten ingen stemmer fik, men da filmen er en af mine favoritter så skulle den bestemt have min *S*

2. Syriana
3. Michael Clayton

Okay jeg er også tarantino fan og dusk har da en hvis cult værdi efterhånden - men det er ikke pga skuespil....

Gravatar

#22 JannikAnd 16 år siden

Synes generelt, manden er en flødebolle. Derfor gik stemmen meget passende til "O brother".
Gravatar

#23 thomasegebaek 16 år siden

Den skifter da fra fantastisk til fænemonal tåbelig! Jeg har aldrig været mere chokeret end da Salma Hayek pludselig bed tarantino i nakken, sindsygt!
Gravatar

#24 filmz-Kadann 16 år siden

"Confessions of a Dangerous Mind", Clooney med skovsnegl, det holder. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#25 moulder666 16 år siden

#23 Helt enig - jeg troede virkelig, at det var en gennemført gangsterfilm - men der blev jeg godt nok snydt!

Meen, der er nu også et par scener, der er så kiksede, at de er virkeligt sjove! F.eks. den scene med ham den sorte eks-marine, der står og snakker, hvor vampyrens hænder så langsomt kribler op af skuldrene på ham - eller den med pistolen i skridtet...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#26 deathlikesilence 16 år siden

Uhhh mange fede roller, men blev sgu O Brother Where Art Thou.

18 stemmer på både Solaris og a Perfect Storm, men kun 2 på The Good German og kun 18 til Confessions of a..... Men går vel meget godt i spænd, med alle de folk som ikke kendte David Lean i sidste poll :/
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#27 wimmie 16 år siden

#23 Jep, den skifter da fra at være fantastisk til at være helt suveræn :D
Sjældent har en film taget sådan et genreskift ;)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#28 jesperhp 16 år siden

Clooney er for cool! Og naturligvis fik O Brother min stemme:) han er dog også sej i Dusk.
Gravatar

#29 filmz-DocDoom 16 år siden

#27: Jeg er helt enig. Det var et suverænt move fra Rodriques' / Tarantinos side. Masserne hungerede efter endnu et produkt fra Reservoir Dogs / Pulp Fiction / Desperado-støbeskeen, og så kom i stedet denne film med den uhøjttidelige ovarraskelse midt i. Den bliver aldrig et mesterværk, men dette twist var både modigt, nyskabende og underholdende.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#30 elwood 16 år siden

#29 Behind the Scenes matrialet er også fedt, kan huske jeg så det på tv engang, hvor Georg Clooney sidder og føre sig frem over for en tilfældig pige i den bar de vidst optagede i.

Og så var der noget med fagforeningerne som Rodriguez kæmpede med også.

Det var nærmest en dokumentar på lokationen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: