-
Jeg kender ikke nogen af filmene27%
-
Pianisten23%
-
Jeg bryder mig ikke om nogen af filmene16%
-
Fahrenheit 9/1113%
-
The Tree of Life8%
-
Det hvide bånd6%
-
Elephant4%
-
Vinden som ryster kornet2%
-
Klassen1%
-
4 måneder, 3 uger og 2 dage1%
-
Onkel Boonmee0%
-
Barnet0%
Stemmer i alt: 1212
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Kisbye 12 år siden
Ja, der er vist nogle stykker. Pulp Fiction vandt f.eks. de gyldne palmer og den ligger da #4 på IMDb top 250 med en karakter på 9.0
#32 Kisbye 12 år siden
"Taxi Driver" ligger numme #47 på IMDb med 8.6. Vandt i 1976.
"The Pianist" ligger nummer #52 på IMDb med 8.5. Vandt i 2002.
De gyldne Palmer blev først indført i 1955. Grand Prix du Festival vindere:
"The Third Man" ligger nummer #69 på IMDb med 8.5. Vandt i 1949.
"The Wages of Fear" ligger nummer #144 på IMDb med 8.4. Vandt i 1953.
Og det er kun film der ligger på top 250. Der er rigtig mange gode film imellem. Du kan hente inspiration her: http://www.imdb.com/event/ev0000147/2012
#33 MystiskeMox 12 år siden
Pulp Fiction har aldrig sagt mig noget som hel film, der er mange rigtige fede scener og nytænkning, men som samlet film synes jeg ikke den var god. Men det er altid fedt at så mange andre finder den fantastisk.
#34 Riqon 12 år siden
Apropos "som hel film", så er det noget af det jeg så godt kan lide ved Pulp Fiction og andre af Quentin Tarantinos film: At de er opdelt i flere historier/kapitler. Jeg synes, det funker rigtig godt.
Det er altid fedt at folk finder en film fantastisk, som du ikke synes er god, eller hvad? Hvorfor er det det?
#35 Lord Beef Jerky 12 år siden
#36 Riqon 12 år siden
#37 MystiskeMox 12 år siden
Jeg synes det er fint, hvis folk kan lide en film, ligegyldig om jeg kan lide den eller ej.
Jeg kan så ikke altid forstå det. Hvorfor kan folk lide en film som jeg finder er ekstrem dårlig? Men smag er ufattelig forskellig, hvilket illustreres af at den samme film kan få karakterer på hele karakterskalaen. Det er faktisk mere reglen end undtagelsen at hele karakterskalaen benyttes til samme film.
#38 Riqon 12 år siden
Eh? Hvad har heste og bananer med hinanden at gøre? Selv forklar!
Fint nok, jeg studsede bare over, at du ligefrem synes det er fedt -- ikke "i orden" eller "fint nok", men decideret "fedt" -- at folk kan lide en film, du synes er dårlig :) Altså er det ufedt (eller måske "nederen"?), hvis de er enige med dig i, at den ikke var særlig god? Anyway, var ikke for at skabe vild diskussion - ville bare forsøge at afdække meningen. :)