• Dawn of the Dead (2004)
    20%
  • The Thing (1982)
    19%
  • Fluen (1986)
    13%
  • The Ring (2002)
    10%
  • The Texas Chainsaw Massacre (2003)
    8%
  • The Hills Have Eyes (2007)
    5%
  • The Grudge (2004)
    4%
  • Anden film
    4%
  • A Nightmare on Elm Street (2010)
    4%
  • Halloween (2007)
    3%
  • Invasion of the Body Snatchers (1978)
    3%
  • The Wolfman (2010)
    2%
  • Fredag den 13. (2009)
    2%
  • The Omen (2006)
    2%

Stemmer i alt: 1650

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 Bony 13 år siden

Djibyman (70) skrev:
Efter at "The Thing" var blevet rost til skyerne herinde gik jeg ud og skaffede den, og min konklusion er at jeg holder mig til Dawn of the Dead, The Thing er i MINE øjne ikke en film der har holdt sig godt, jeg fandt den kedelig og pænt dårligt lavet selv af en film af den årgang, Alien fra 1979 er 100 gange flottere udført, effekterne her i var mere komiske ind noget andet, jeg var sgu skuffet, den kunne ses og det var det.

Jeg havde nogenlunde samme opfattelse som dig da jeg endelig så "The Thing" første gang. Pænt skuffende oplevelse. Havde alt for store forventninger til den tror jeg.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#72 Bobby Singer 13 år siden

#70 og 71 hmm vi mangler stadig den der dislike button ;)
Idjit
Gravatar

#73 MOVIE1000 13 år siden

#72 Thumps up ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#74 Djibyman 13 år siden

SAMCRO (72) skrev:
#70 og 71 hmm vi mangler stadig den der dislike button ;)

Ja det kunne jeg sgu også godt tænke mig, jeg gik ud og købte den på grundlag af alle de pæne ord den fik med på vejen herinde, heldigvis kostede den kun en 20'er i Blockbuster hvor den i øvrigt er røget tilbage til;-)
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#75 Bobby Singer 13 år siden

#74 Så kan nogle andre jo heldigvis få glæde af denne fremragende film, nogle der selvfølgelig forstår at værdsætte den. ;)
Idjit
Gravatar

#76 Djibyman 13 år siden

SAMCRO (75) skrev:
Så kan nogle andre jo heldigvis få glæde af denne fremragende film, nogle der selvfølgelig forstår at værdsætte den. ;)

Ja måske, måske der findes andre med smag for forældede film, film der skulle have været sendt på pension for en 10-15 år siden;-)
Gravatar

#77 Bobby Singer 13 år siden

#76 Går ind på Djibymans profil, under vurderinger, ser at han givet "Tømmermænd i Thailand" 6 stjerner... indser at alt hvad Djibyman siger skal ignoreres, da det ikke kan tages seriøst.
Idjit
Gravatar

#78 MOVIE1000 13 år siden

#77 Hvor bliver den like knap dog af :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#79 Åkepool 13 år siden

SAMCRO (77) skrev:
#76 Går ind på Djibymans profil, under vurderinger, ser at han givet "Tømmermænd i Thailand" 6 stjerner... indser at alt hvad Djibyman siger skal ignoreres, da det ikke kan tages seriøst.

Ha ha :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#80 Djibyman 13 år siden

Ja, jeg fandt den yderst underholdene, lige som alle andre i den totalt fyldte biograf sal, så det har jeg det fint med, men bare rolig jeg kunne heller aldrig tage nogen seriøst som syntes The Thing er en fed film.

Hmmm, SAMCRO....Mission Impossible 3, 5 stjerner.......Paranormal Activity 5 stjerner, tror lige du skulle tage et kig på din egen liste inden du kæfter op.

MOVIE1000 (78) skrev:
#77 Hvor bliver den like knap dog af :)

Du skal da heller ikke råbe for højt med alle dine ret besynderlige vurderinger.

Skriv ny kommentar: