-
The Shining38%
-
Ocean's Eleven17%
-
Fear and Loathing in Las Vegas12%
-
Psycho8%
-
Hotel Rwanda6%
-
Festen5%
-
Four Rooms4%
-
Anden hotel-film4%
-
Dark City2%
-
Bobby1%
-
A Room with a View1%
-
I fjor i Marienbad1%
-
Mystery Train0%
Stemmer i alt: 1233
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 moulder666 16 år siden
("the shinning? Don't you mean the shi-""Shush lad, we donna want to get sued, now do we?")
Derudover lyder rækkefølgen for mig:
2. Fear and loathing. Depp og Del Toro på stoffer - mere psykedelisk bliver det ikke!
3. Festen. En genial fremstilling af danskhed på sit mest ækle!
(Muligvis Dark City her...jeg synes dog ikke, at man kan kalde det en hotelfilm, bare fordi et par af scenerne bliver skudt i hotelværelser!)
4. Four Rooms. Syret, syret film, der ofte underholder, simpelthen på grund af sin uforudsigelighed.
5. Psycho. En klassiker, men personligt har den ikke den samme effekt på mig den dag i dag, som den havde for ti år siden.
6. Anden film - 1408 - faktisk ganske underholdende, selvom den lugter relativt meget af metervare.
7. Ocean's Eleven. Popcornsfilm - 'nuff said!
#12 tiany 16 år siden
#13 The-new-meister 16 år siden
#14 rubberdub 16 år siden
#15 [ikke godkendt bruger] 16 år siden
#16 filmz-Bruce 16 år siden
#17 Tylerdurden 16 år siden
Jeg stemte Psycho, for det er min yndlings film, men samtidig ville jeg også gerne stemme på The Shining, Fear and Loathing in Las Vegas, Room with a View, Festen, Bobby og Oceans Eleven for dem elsker jeg også!
Må man godt have 7 et'ere?
#18 moulder666 16 år siden
Ja, den satte nogle helt nye standarder for gyserfilm!
Ja, den er en af de største klassikere, som alle har hørt om!
Derfor vil jeg dog stadig ti gange hellere se Fear and Loathing, Festen eller Four Rooms een gang til, end jeg vil se Psycho - for mig personligt holder den film bare ikke 100% den dag i dag!
#19 natterjack 16 år siden
#20 jona 16 år siden