• "Speed"
    27%
  • "Johnny Mnemonic"
    22%
  • "Dracula"
    14%
  • "Point Break"
    14%
  • "Bill and Ted's Excellent Adventure"
    10%
  • Anden ikke-"The Matrix" film
    9%
  • "Dangerous Liasions"
    2%
  • "Little Buddha"
    2%
  • "My Own Private Idaho"
    1%

Stemmer i alt: 1209

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 KEiZ 22 år siden

Point Break, den film gør mig sku i så godt humør!!
Speed, er fed nok, meeeen tænk over det point break, er faktisk en fed film og så er Patrick Swayze med i den og det er ellers to ting der ikke plejer at hænge sammen :-)

Men ellers enig i at Devil's advocate mangler

What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#12 filmz-InsertCoins 22 år siden

Klart Devil's advocate, men The Gift er nu også meget god synes jeg...
-
Folk siger, at film burde være mere som livet. Jeg synes, livet burde være mere som filmene - Myrna Loy
Gravatar

#13 weebs 22 år siden

Æv... Jeg ville ha' skrevet "Hvor er Devil's Advocate?". :/
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#14 faetterguf 22 år siden

Devil's Advocate er god, men den bedste må nu stadigvæk være Chain Reaction. Han gør det for godt sammen med Morgan Freeman i den :)
Gravatar

#15 MikkelHJ 22 år siden

Jeg må også indrømme, at jeg savner Much Ado About Nothing på listen. Det er en ganske udmærket Shakespearefilmatisering. Og Keanu gør det jo ganske hæderligt som den onde bastard Don John. Men i dens fravær har jeg valgt Johnny Mnemonic, som også er en glimrende film. Og faktisk er det tankevækkende, at for begge film gælder det, at første gang jeg så dem var i skolesammenhæng. Johnny Mnemonic så jeg i biografen i 10. klasse, idet vi havde læst et uddrag af den i forbindelse med et tema om Science Fiction, vi havde i engelsk. Much Ado About Nothing så jeg i 3. G, da vi havde læst den som vores obligatoriske værk af Shakespeare, ligeledes, i engelsk.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#16 inflector 22 år siden

#14 ville hellere skides i hovedet af abe end at se den skod film igen. Faktisk har den gode Reeves imo ikke været med i ret mange gode film, men jeg har valgt klassikeren "Bill and Ted"...EXELENT!!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#17 Spanner 22 år siden

Yndigt...
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 filmz-Elvis-SUN- 22 år siden

Dracula er klart den bedste af de film i poll'en efter min mening, men det har intet med Keanu at gøre. Han spiller nemlig det han kan allerbedst; nemlig udueligt fjols. Det gør han også udemærket i Devils Advocate, hvor Al Pacino selvfølgelig styrer showet..

Keanu holder slet ikke som hovedperson efter min mening, og det er klart Laurence Fishburne og selvfølgelig den geniale Agent Elrond der står for de fede skuespilpræstationer i Matrix.

#19 filmz-misjah 22 år siden

Speed!?!? ..Det kan i da ikke mene :o|

Ohh well.. man har jo osse selv været 16 engang ;o)

Brams Stoker's Dracula er klart den næstbedste film Reeves har deltaget i, hvilket nu ikke er hans egen fortjeneste.

Enig i at Devil's Advocat mangler som option
Gravatar

#20 filmz-EBG 22 år siden

Jeg tilslutter mig #18 og mener iøvrigt ikke Keanu er mere spalteplads værd end at nævne The Gift.
Selv stemte jeg Dracula som bedste film med Keanu, IKKE bedste Keanu-film. Han er overflødig. Jeg er sikker på Matrix filmene ville være lige gode med eller uden hans "talent".

P.s.
Jeg er ikke en hader, jeg synes bare ikke han er så fed.

Skriv ny kommentar: