-
"Jagten på Røde Oktober"42%
-
Hvem er Jack Ryan?26%
-
"Patrioternes spil"14%
-
"The Sum of All Fears"11%
-
"Dødens karteller"8%
Stemmer i alt: 1255
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-michaell 18 år siden
#12 filmz-WSTE_M 18 år siden
Det er ireterende at se på, og især når der er en blanding af Engelsk og Dansk.
Jagte på Røde Oktober, Patrioternes spil, Dødens karteller... og så lige pludselig: The Sum of All Fears (!!!)
Nå, men jeg stemte på The Hunt for Red October, selvom det ikke siger så meget om mandens film. De er desværre alle ret gennemsnitslige.
descend on us all this day, and for evermore.
#13 _VeNtUrAx_ 18 år siden
Til dem, som ikke ved hvem Jack Ryan er, så er det hovedpersonen i en række bøger af Tom Clancy. De er ret så gode, dog var jeg personligt ikke så meget for Sum of all Fears.
Til de nysgerrige klik her
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
#14 JannikAnd 18 år siden
#15 chandler75 18 år siden
"The Sum of All Fears" er jo også filmens danske titel.
#16 filmz-nicolai20 18 år siden
#17 ks 18 år siden
#18 filmz-saku 18 år siden
#19 NightHawk 18 år siden
Harrison Ford, får solidt modspil af Willem Dafoe og Joaquim Almeida og så indeholder "Dødens Karteller", nok de bedste action-scener i Jack Ryan serien. Især bagholds-angrebet i Columbia er hamrende, drabeligt og klaustrofobisk lavet.
"Jagten På Røde Oktober" og "Patrioternes Spil", er næsten ligså gode. Den eneste der skuffer mig en anelse er "The Sum Of All Fears". Liev Schrieber overstråler Affleck der, syntes jeg, er et lidt mærkeligt valg som Jack Ryan. Dels pga. hans alder, men også fordi han ikke helt virker ligså cool som hverken Ford eller Baldwin. Ligeså er historien noget langtrukken og selv om der mange fede scener, så når den aldrig samlet set op på et særlig højt spændings niveau.
#20 m 18 år siden