• "Jagten på Røde Oktober"
    42%
  • Hvem er Jack Ryan?
    26%
  • "Patrioternes spil"
    14%
  • "The Sum of All Fears"
    11%
  • "Dødens karteller"
    8%

Stemmer i alt: 1255

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-michaell 18 år siden

Patriot Games uden tvivl...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#12 filmz-WSTE_M 18 år siden

Kan vi ikke please få nogle #%&%&"&%$$$!!! originale titler på polls ?

Det er ireterende at se på, og især når der er en blanding af Engelsk og Dansk.
Jagte på Røde Oktober, Patrioternes spil, Dødens karteller... og så lige pludselig: The Sum of All Fears (!!!)

Nå, men jeg stemte på The Hunt for Red October, selvom det ikke siger så meget om mandens film. De er desværre alle ret gennemsnitslige.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#13 _VeNtUrAx_ 18 år siden

Hunt for Red October er min favorit!!!

Til dem, som ikke ved hvem Jack Ryan er, så er det hovedpersonen i en række bøger af Tom Clancy. De er ret så gode, dog var jeg personligt ikke så meget for Sum of all Fears.

Til de nysgerrige klik her
- You knew Jesus?
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
Gravatar

#14 JannikAnd 18 år siden

Kender godt filmene, men ikke set nogen af dem, så "Hvem er Jack Ryan".
Gravatar

#15 chandler75 18 år siden

# 12 Nu er filmz.dk jo et dansk site, så det er vel meget naturligt at bruge de danske titler som udgangspunkt.

"The Sum of All Fears" er jo også filmens danske titel.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 filmz-nicolai20 18 år siden

Hunt for Red October er klart den bedste. Men jeg kan ikke forstå alle dem der hellere vil have Harrison Ford til at spille Ryan.
Gravatar

#17 ks 18 år siden

Jeg kan slet ikke huske at have set andre end Sum of All Fears, så den fik min stemme.
Gravatar

#18 filmz-saku 18 år siden

unlod at stemme, da jeg synes hans film er stinkere.
Gravatar

#19 NightHawk 18 år siden

Svært valg, da alle 4 film er godt lavet óg godt spillet. Stemte dog på "Dødens Karteller", fordi det er den af historierne, jeg synes der er mest kød på. Hele plottet involverende narko-baroner i Columbia og Det Hvide Hus, fungerer effektfuld både på det handlings-mæssige og action-mæssige plan.

Harrison Ford, får solidt modspil af Willem Dafoe og Joaquim Almeida og så indeholder "Dødens Karteller", nok de bedste action-scener i Jack Ryan serien. Især bagholds-angrebet i Columbia er hamrende, drabeligt og klaustrofobisk lavet.

"Jagten På Røde Oktober" og "Patrioternes Spil", er næsten ligså gode. Den eneste der skuffer mig en anelse er "The Sum Of All Fears". Liev Schrieber overstråler Affleck der, syntes jeg, er et lidt mærkeligt valg som Jack Ryan. Dels pga. hans alder, men også fordi han ikke helt virker ligså cool som hverken Ford eller Baldwin. Ligeså er historien noget langtrukken og selv om der mange fede scener, så når den aldrig samlet set op på et særlig højt spændings niveau.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#20 m 18 år siden

sum of all fears, men kun fordi harrison ford og sean connery kan ødelægge enhver film for mig, så det er den eneste jeg har set og den er da ok underholdning. eneste h f undtagelse er star wars, selvom jeg klart hellere havde set en anden som han solo (det var iøvrigt der den aversion opstod)
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.

Skriv ny kommentar: