• Goldfinger
    16%
  • You Know My Name
    13%
  • GoldenEye
    12%
  • Live and Let Die
    12%
  • Diamonds Are Forever
    8%
  • Licence to Kill
    7%
  • A View to a Kill
    6%
  • For Your Eyes Only
    4%
  • Die Another Day
    4%
  • Skyfall
    3%
  • Another Way to Die
    3%
  • The Living Daylights
    3%
  • The World Is Not Enough
    2%
  • You Only Live Twice
    2%
  • Nobody Does It Better
    2%
  • We Have All the Time in the World
    2%
  • Anden Bond-sang
    2%
  • Thunderball
    1%
  • Surrender
    0%

Stemmer i alt: 2242

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 wimmie 12 år siden

Der er mange gode, men den værste er helt klart Die Another Day...elendig sang (og ret så elendig film...sangen er dog en tand værre)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#52 Business Monkey 12 år siden

Er der nogle der ved hvad navnet er til det stykke musik, ikke tema, som ofte er med i de tidlige Sean Connery film? Det er lidt svært at beskrive, men det er fyldt med hurtige, staccato horndele, der lidt efter spiller lidt længere noder. Det lyder meget 'allarmerende', hvis det skal beskrives. Det stykke musik synes jeg er bedre end alle andre sange fra James Bond filmene.
Gravatar

#53 Lord Beef Jerky 12 år siden

wimmie (51) skrev:
Der er mange gode, men den værste er helt klart Die Another Day...elendig sang (og ret så elendig film...sangen er dog en tand værre)

Jeg tror jeg foretrækker sangen, men begge får bundkarakter herfra.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#54 Benway 12 år siden

#52 Er det det her? [url=

Selvom mange af sangene er gode, er der i mine ører ingen tvivl om, at John Barrys instrumentale bidrag til filmene er langt mere betydningsfulde - og bedre.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#55 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (54) skrev:
John Barrys instrumentale bidrag til filmene er langt mere betydningsfulde - og bedre
Det er lige før jeg må erklære mig enig med dig! De er værd at tjekke ud, flere af dem.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#56 Business Monkey 12 år siden

Benway (54) skrev:
#52 Er det det her? [url=

Selvom mange af sangene er gode, er der i mine ører ingen tvivl om, at John Barrys instrumentale bidrag til filmene er langt mere betydningsfulde - og bedre.

Jaaaaaaaaa!!! Hedder den vitterligt blot '007'? Hahaha! Den har jeg ofte forgæves ledt efter! Tak, tak, tak! Nøj, den er god. Måske lidt for 'orkestreret', men trompetdelen slår alt, selvom jeg huskede den en del 'vildere'.
Ofte har jeg prøvet at synge den for andre, men når den langtrunke del kom, kom jeg til at slå over i temaet fra 'Tilbage til Fremtiden' af en eller anden årsag! Tak for at have fundet den!
Gravatar

#57 Mark M 12 år siden

måske du huskede den fra THUNDERBALL - den var vild og den eneste gang der var en egentlig udvidelse af den
Gravatar

#58 Mark M 12 år siden

jeg synes faktisk ikke DIE ANOTHER DAY er så slem det er være med "ANOTHER DAY" TO DIE

Den kan jeg slet ikke holde ud at se i filmen - sangen fejler ikke noget men som 007 sang er den dårlig...

anyway så synes jeg LICENCE TO KILL er bedst i Film-versionen - på album er den bare kedelig og gentagende - dårlig sang men på den anden
Gravatar

#59 Takfornu 12 år siden

"We Have All the Time in the World" efterfulgt af "Live and Let Die" :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#60 RuckingFetard 12 år siden

[url= Bond-sang...[/url]

Skriv ny kommentar: