• "Den grønne mil"
    40%
  • "L.A. Confidential"
    22%
  • "I, Robot"
    14%
  • Hvem er Cromwell?
    8%
  • "Star Trek: First Contact"
    5%
  • "Babe: Den kække gris"
    3%
  • "Deep Impact"
    3%
  • "Revenge of the Nerds"
    3%
  • "The Sum of All Fears"
    2%
  • Anden film
    1%

Stemmer i alt: 1316

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 jessup 18 år siden

Aner ike hvem Cromwell er men: La... er nr. 1 Babe er nr.2 og deep impact er nr. 3
This is just until June
Gravatar

#12 filmz-Bruce 18 år siden

LA, stærkt forfulgt af den kække!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 chandler75 18 år siden

# 10 Jeg ved nu ikke hvor "mindre" kendt han er... indtil videre er der da kun 7 ud af 123 der spørger "Hvem er Cromwell?"

# 11 James Cromwell

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#14 SpielbergFreak 18 år siden

Jeg ser denne poll, lidt som en joke. James Cromwell er altid formidabel, men det er jo ikke "hans" film, han har ikke hovedrollen. Man siger jo heller ikke: "Hey skal du med i biffen og se den nye med James Cromwell?"

De fleste af filmene i poll'en, og andre film han er med i, er hvidt forskellige, og det er jo ikke lige p.g.a ham man ser dem.

Jeg ved ikke om jeg taler i tåger.

Stemte på Green Mile, men L.A og Deep Impact er også fremragende film!

#15 18 år siden

14: Jeg R E9
Gravatar

#16 Hal60 18 år siden

Jeg stemte på Den Grønne Mil... Fantastisk film. Bryder mig ikke om de andre; kan dog ikke helt huske Revenge Of The Nerds.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#17 MadMartigan 18 år siden

L.A. Confidential! Det er uden tvivl den bedste film på den liste!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#18 filmz-Wacker 18 år siden

Amen, Det er jo Star Trek: First Contact, hvor han giver en formidabel præsentation som Dr. Zefram Cochrane, manden som opfandt Warp motoren.

PS. Hvis folk er utilfredse med disse Polls, så kom selv med nogle forslag. Det er en fri Filmz verden vi lever i, så hvis en bruger syntes, der skulle være en poll som James Cromwell, så stemmer man da i sådan en poll, ligesom man stemmer i næsten alle andre polls. Man gør det fordi man synes det er sjovt jo :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#19 filmz-bullettooth 18 år siden

Stemte LA, men den grønne mil er lige efter..... savnede lidt generalens datter..... der er han sgu også fed. Han har altid de der roller hvor han til sidst viser sig at være knap så fin i kanten som han udgiver sig for....lidt irreterende da det ødelægger plottet i nogle film, da man automatisk har mistro til ham....Men ellers en fed skuespiller.
--------- for rent ---------
Gravatar

#20 elwood 18 år siden

#19 Space Cowboys der er han da ikke rigtig skurken, kun i starten hvor Clint Eastwood's karakter er sur på ham fordi han ikke kom op i rummet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: