• Saw
    54%
  • Nattens dæmoner
    20%
  • Insidious
    15%
  • Death Sentence
    9%
  • Dead Silence
    2%
  • Insidious 2
    1%
  • Stygian
    0%

Stemmer i alt: 714

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 11 år siden

Moog (9) skrev:
#3 og #4
Jeg tror i blander de resterende Saw film ind i jeres karaktergivning af Saw.

Nej.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 X&O 11 år siden

The Conjuring uden tvivl. Saw den første var også virkelig god, men efter min mening ikke på højde med The Conjuring der er noget af det bedste og mest effektive gys jeg har set siden The Ring, og sågar endda Den Sjette Sans.
Gravatar

#13 Ispep 11 år siden

The Grudge er effektiv, men The Conjurring er den bedste gyser siden den eminente The Descent.
Gravatar

#14 Slettet Bruger [285107230] 11 år siden

The Descent er fanme ubehagelig, ikke mindst fordi, jeg er en smule klaustrofobisk - scenerne hvor hulen falder sammen om hende, adr badr, især når man ser BD-udgaven, hvor lyden i dén grad følger med.
Gravatar

#15 Ispep 11 år siden

Ja, det er en virkelig intens gyser og så klaustrofobisk at jeg ikke helt ved hvordan de har fået kameraet placeret de snævre steder :0
Gravatar

#16 palooka 11 år siden

Helt enig i jeres lovprisning af The Descent. En film der, udover at være helt igennem fantastisk, også var mig, en så møjhamrende modbydelig oplevelse, at jeg ikke at sikker på, om jeg nogensinde kan få mig selv til at gense den. Og ja, jeg er også selv en smule klaustrofobisk.

Imellem The Descent og The Counjerng blev der dog udgivet en anden film, jeg synes fortjener langt mere omtale end hvad den hidtil er blevet givet, nemlig The Loved Ones, der modsat de førnævnte titler, ikke bæres så meget af stemningen og settet, men mere af at være allerhelvedes klam med ret så groteske scener undervejs. Det kunne lyde som en beskrivelse af Saw-filmene, men modsat dem, er der her tale om en vellavet, frisk og effektiv film.

Ej at foglemme den første film i Rec-serien.
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 11 år siden

Uf. The Loved Ones kunne jeg godt nok ikke lide. Men The Descent er jeg helt med på.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Er jeg den eneste som stemte på Stygian?!?
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#19 Sweetiebellefan 11 år siden

Nattens Dæmoner og Insidious.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: