• Bloodsport
    38%
  • De er alle elendige!
    19%
  • Universal Soldier
    14%
  • JCVD
    7%
  • Timecop
    6%
  • Street Fighter
    4%
  • Hard Target
    4%
  • Kickboxer
    3%
  • Double Impact
    2%
  • Anden film
    2%
  • Sudden Death
    1%

Stemmer i alt: 1765

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Moviemagic 13 år siden

Jeg valgte Bloodsport,klassisk Van Damme.....men der var andre fede muligheder.

Syntes der er en del JCVD haders?
Gravatar

#22 IK 13 år siden

BN (15) skrev:
Med tanke på de film, jeg HAR set ham i, sætter jeg min fulde lid til, at ...

alle hans film er elendige.

Jeg tror du vil ændre holdning hvis du ser JCVD. Den tror jeg ikke du vil finde under middel.
Gravatar

#23 Lord Beef Jerky 13 år siden

Hahahahaha, hvis det er den afstemning jeg skrev for noget tid siden, var min eneste anden valgmulighed end selve filmene "De er alle fantastiske!" Det er sgu god humor at ændre det til det modsatte... valgte selv Kickboxer, men ja... jeg er stor fan. Elsker alle hans film, selv de elendige af dem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#24 Ramden 13 år siden

Har været Van Damme-fan siden 6-årsalderen og har derfor set Bloodsport flere gange end jeg kan tælle til. Så den må jo tage prisen. Skarpt efterfulgt af Hard Target.
Gravatar

#25 BN 13 år siden

IK (22) skrev:
BN (15) skrev:
Med tanke på de film, jeg HAR set ham i, sætter jeg min fulde lid til, at ...

alle hans film er elendige.

Jeg tror du vil ændre holdning hvis du ser JCVD. Den tror jeg ikke du vil finde under middel.

Jeg ved nu ikke rigtigt ... jeg har på Youtube set hele den der meget omtalte monolog, han leverer i 'JCVD', og det er ikke noget der har givet mig appetit på resten af filmen.

Men man skal da aldrig sige aldrig. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#26 Kruse 13 år siden

Jeg synes nu heller ikke at JCVD var specielt god, og jeg vil knapt nok kalde den middel(undskyld mægtige Lord!), men Jean-Claude Van Damme var da ganske fin i filmen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#27 Hr. Nielsen 13 år siden

Kruse (26) skrev:
Jeg synes nu heller ikke at JCVD var specielt god, og jeg vil knapt nok kalde den middel(undskyld mægtige Lord!), men Jean-Claude Van Damme var da ganske fin i filmen :)
Så enig!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#28 Muldgraver 13 år siden

BN (25) skrev:

Jeg ved nu ikke rigtigt ... jeg har på Youtube set hele den der meget omtalte monolog, han leverer i 'JCVD', og det er ikke noget der har givet mig appetit på resten af filmen.

Men man skal da aldrig sige aldrig. ;-)

Det er heller ikke den bedste del af filmen. En sjov lille ting, men slet ikke det som giver filmen stjerner i min bog.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#29 Åkepool 13 år siden

Synes nu heller ikke at "JCVD" er sindsoprivende fantastisk, faktisk lige omkring middel.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#30 Babo Rises 13 år siden

Universal Soldier

Skriv ny kommentar: