-
"Phone Booth"22%
-
"Falling Down"17%
-
"8MM"13%
-
"The Number 23"9%
-
"A Time To Kill"8%
-
"Batman Forever"7%
-
"The Phantom of the Opera"7%
-
"The Lost Boys"5%
-
"Klienten"3%
-
Anden film2%
-
"Batman & Robin"2%
-
"Leg med døden"2%
-
"Kliken fra St. Elmo"2%
Stemmer i alt: 1297
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 wimmie 16 år siden
#32 Åkepool 16 år siden
#33 filmz-ubba 16 år siden
Men ud over den film kan jeg vist ikke kalde mig Joel Schumacher-fan... tsk tsk
#34 Collateral 16 år siden
#35 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 dolphinfriendly 16 år siden
#37 filmz-DocDoom 16 år siden
#38 filmz-BrotherJack 16 år siden
Stemte "Batman & Robin".
#39 moulder666 16 år siden
Når det drejer sig om en film som 8 MM, er omdrejningspunktet ikke så meget HVAD hovedpersonen vil opdage, (vi ved godt, at han vil dykke dybere og dybere i smudset og opdage en masse skumle ting) som hvordan han reagerer på det, og hvor overbevisende han spiller den udvikling han går igennem mens han opdager dette.
Vi har gentagne gange set Cage spille en forpint sjæl (med Leaving Las Vegas som den optimale IMO) og ved, at han kan bære den slags film. Men lige akkurat i denne film synes jeg bare, at hans skuespil virker ekstremt påklistret og utroværdigt, og at hans replikker virker som...replikker!
Det er selvfølgelig en vurderingssag, men jeg måtte virkelig kæmpe mig igennem 8 MM, fordi den virkede så falsk på mig!
#40 HonoDelLoce 16 år siden
Der har jeg altid haft den modsatte mening :)
Jeg har altid vildt godt kunne lide 8mm, og har altid lige nøjagtig ment, at den film nemt kunne have været så piv-ringe, hvis ikke Nicolas havde båret rollen så godt..
Nu er det ganske vidst ved at være et stykke tid siden jeg har set den, men jeg føler mig helt overbevist om, at jeg ville have det på samme måde hvis jeg så den nu :)
Det kan da selvfølgelig komme an på en prøve :)