• "Phone Booth"
    22%
  • "Falling Down"
    17%
  • "8MM"
    13%
  • "The Number 23"
    9%
  • "A Time To Kill"
    8%
  • "Batman Forever"
    7%
  • "The Phantom of the Opera"
    7%
  • "The Lost Boys"
    5%
  • "Klienten"
    3%
  • Anden film
    2%
  • "Batman & Robin"
    2%
  • "Leg med døden"
    2%
  • "Kliken fra St. Elmo"
    2%

Stemmer i alt: 1297

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 wimmie 16 år siden

Alle filmene pånær the number 23 og Batman og Robin rangerer efter min mening fra hæderlige til rigtig gode. Selv "Leg med Døden" /"Flatliners" er da underholdende :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#32 Åkepool 16 år siden

#31 - Det kan jeg kun give dig fuldstændig ret i. Kan ikke udtale mig om "The Lost boys" og "phantom of the opera", da jeg aldrig har fået set de to.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#33 filmz-ubba 16 år siden

Det blev Falling down herfra - ikke mindst på grund af en eminent Michael Douglas!

Men ud over den film kan jeg vist ikke kalde mig Joel Schumacher-fan... tsk tsk
Gravatar

#34 Collateral 16 år siden

Phantom of the opera er en velskabt musical film, og den bedste af Schumachers jeg har set.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#35 elwood 16 år siden

Hmm jeg kan nu bedre li Jason Watt...? er det ikke den Schumacher?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 dolphinfriendly 16 år siden

Den eneste rigtigt fantastiske film han har lavet er "Falling Down", så den stemte jeg på. En anden mulighed ville være "Tigerland" eller "Flatliners". Big time bummers såsom "Phonebooth", "Batman & Robin" og "The Number 23" vidner dog om hvor smageløs han indimellem kan være.

Gravatar

#37 filmz-DocDoom 16 år siden

#35: Jo den fortabte, tredje broder.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#38 filmz-BrotherJack 16 år siden

Virkelig fedt at udelade "Jeg bryder mig ikke om..."-muligheden her!

Stemte "Batman & Robin".
Gravatar

#39 moulder666 16 år siden

#30 Jeg skal da forsøge.

Når det drejer sig om en film som 8 MM, er omdrejningspunktet ikke så meget HVAD hovedpersonen vil opdage, (vi ved godt, at han vil dykke dybere og dybere i smudset og opdage en masse skumle ting) som hvordan han reagerer på det, og hvor overbevisende han spiller den udvikling han går igennem mens han opdager dette.

Vi har gentagne gange set Cage spille en forpint sjæl (med Leaving Las Vegas som den optimale IMO) og ved, at han kan bære den slags film. Men lige akkurat i denne film synes jeg bare, at hans skuespil virker ekstremt påklistret og utroværdigt, og at hans replikker virker som...replikker!

Det er selvfølgelig en vurderingssag, men jeg måtte virkelig kæmpe mig igennem 8 MM, fordi den virkede så falsk på mig!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#40 HonoDelLoce 16 år siden

Der har jeg altid haft den modsatte mening :)

Jeg har altid vildt godt kunne lide 8mm, og har altid lige nøjagtig ment, at den film nemt kunne have været så piv-ringe, hvis ikke Nicolas havde båret rollen så godt..

Nu er det ganske vidst ved at være et stykke tid siden jeg har set den, men jeg føler mig helt overbevist om, at jeg ville have det på samme måde hvis jeg så den nu :)

Det kan da selvfølgelig komme an på en prøve :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: