• Die Hard
    45%
  • Predator
    23%
  • Jagten på Røde Oktober
    13%
  • Die Hard - Mega Hard
    10%
  • The 13th Warrior
    3%
  • Last Action Hero
    2%
  • Basic
    2%
  • Medicine Man
    1%
  • Rollerball
    1%
  • Nomads
    0%

Stemmer i alt: 1383

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 evermind 15 år siden

bn (30) skrev:

hahaha

Ja, jeg ved det godt. Bølgerne gik højt engang. Lidt/noget/meget [frit valg] af det der blev sagt fra min side var ikke helt så pænt eller venligt. Sorry!

Wow, dén så jeg ikke lige komme ... Men respekt for dét. Jeg kan jo sige det samme, så sorry herfra også!

Lad os lægge det bag os. Internettet er et taknemmeligt medie, hvor tonen nemt eskalerer, og der er sikkert masser af andre mennesker, vi kan genere. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#42 BN 15 år siden

evermind (41) skrev:
Lad os lægge det bag os.

Done! :-)

der er sikkert masser af andre mennesker, vi kan genere. ;)

hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43 Bony 15 år siden

"Die Hard" tæt efterfulgt af "Predator". Jeg mindes desuden "The Last Action Hero", som værende ganske morsom og vellykket, men da det er mange år siden jeg sidst så den, tror jeg bare jeg lader det blive ved minderne. Jeg tvivler på at jeg ville finde den ligeså vellykket i dag. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#44 LasseUk 15 år siden

Kan varmt anbefale Jagten på Røde Oktober. Meget underholdende og spændende, IMO den bedste ubådsfilm.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#45 MOVIE1000 15 år siden

#35 jeg kan ikke anbefale den den er jævnt kedelig undtagen de sidste 20 min det er klart den dårligste Jack Ryan film i serien men det er da altid noget at man ser Sean Connery ikke en af hans bedste film men det finder du selv ud af hvis du vælger at se den
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#46 filmz-ab 15 år siden

Nemt. Die Hard. Men Die hard 3 og Predator er ikke meget bagefter.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#47 filmz-bigemaster666 15 år siden

#35 har set predtor og the last action hero men ikke the 13th warrior
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#48 Bobby Singer 15 år siden

#47 - Du skal bare være glad for, at du ikke har set "The 13th Warrior". Den er ubehageligt ringe!
Idjit
Gravatar

#49 filmz-bigemaster666 15 år siden

#48 hvad gør den så ringe???
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#50 the_paki_don 15 år siden

Jeg stemte Predator, fordi den bare er mere unik end Die Hard er. Tag ikke fejl: Den kække amerikanske helt er næsten ikke portrætteret bedre end af Bruce Willis, men Predator har et større ensemble af karakterer, special effects der STADIGVÆK holder i dag (imponerende synes jeg), fed action og ret god suspense. Og Arnold i sin prime mod Bruce Willis i sin prime... Hælder sgu til Arnold.

Og så Arnolds grynten hørt gennem Predatorens ører/maske, der lyder som en lille distortet skolepige, der har fået taget sit sjippetov... Guld.

Skriv ny kommentar: