• "Pirates of the Caribbean - Den sorte forbandelse"
    37%
  • "Fear and Loathing in Las Vegas"
    19%
  • "Edward Saksehånd"
    10%
  • "Blow"
    6%
  • "Donnie Brasco"
    5%
  • "Ed Wood"
    4%
  • "Sleepy Hollow"
    4%
  • "Finding Neverland"
    3%
  • "Sweeney Todd"
    3%
  • "Secret Window"
    3%
  • "Hva' så, Gilbert Grape?"
    2%
  • "From Hell"
    2%
  • Anden film
    2%
  • "Chocolat"
    0%

Stemmer i alt: 1245

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Fable 16 år siden

Den er svær, men synes han passer ufattelig godt i rollen som Dean Corso i The Ninth Gate, så det må blive "Anden film" herfra.
Gravatar

#32 Ash 16 år siden

Stemte på "Blow". En skøn film!
Gravatar

#33 kill the bills 16 år siden

yndlingsfilmen selvfølgelig, Edward!!!!!
Gravatar

#34 filmz-ubba 16 år siden

Fear and loathing må det blive efter lang tids overvejelse - ikke en nem poll... Han er og bliver bare genial lige meget hvad han tager fat på. På en anden plads har jeg The Libertine - en alt for overset film.
Gravatar

#35 BeeJay 16 år siden

Helt klart Fear and Loathing in Las Vegas... den bedste skuespil præstation fra Depp nogensinde og helt forrygende fantastisk film :-)
Gravatar

#36 Skeloboy 16 år siden

JA, han gør det altid superfedt. Også i Pirates...som dog ikke er en specielt fed film
Gravatar

#37 Collateral 16 år siden

Et umuligt valg. Stemte dog på Edward, da jeg syntes det er den simpleste og smukkeste rolle han har haft. Tror jeg. Det er virkelig svært.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38 Winniepooh 16 år siden

Jeg stemte Pirates, en poll der havde heddet "mindst fantastiske Johnny Depp præstation" havde været lidt nemmere. Men han gør det fantastisk i næsten alt hvad han laver.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#39 filmz-mikaeltuxen 16 år siden

Totalt nederen at 21. Jump Street ikke er med!
I mangle af bedre måtte jeg så stemme Gilbert Grape. Han er også fed i Donnie Brasco, men i min øjne tilhøre den film i for høj grad Al Pacino til at jeg kan stemme på den som bedste Depp.
Gravatar

#40 BN 16 år siden

'Sweeney Todd' ... Hmm, gad vide om der ikke under optagelserne har været en del misforståelser mellem Depp og Burton, når sidstnævnte råbte 'Cut!' ??
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: