• Die Hard
    30%
  • Alene hjemme
    19%
  • The Nightmare Before Christmas
    15%
  • Anden julefilm
    6%
  • Love Actually
    6%
  • It's a Wonderful Life
    5%
  • Bad Santa
    5%
  • Muppets juleeventy
    4%
  • A Christmas Carol
    4%
  • Polar-Ekspressen
    3%
  • Scrooged
    2%
  • A Christmas Story
    1%

Stemmer i alt: 1965

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 davenport 14 år siden

...and I want to tell him what a cheap, lying, no-good, rotten, four-flushing, low-life, snake-licking, dirt-eating, inbred, overstuffed, ignorant, blood-sucking, dog-kissing, brainless, dickless, hopeless, heartless, fat-ass, bug-eyed, stiff-legged, spotty-lipped, worm-headed sack of monkey shit he is! Hallelujah! Holy shit! Where's the Tylenol?

No question!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 Batsy 14 år siden

3# hahha, Nemlig :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#13 BN 14 år siden

Buzz (10) skrev:
En ny dag truer


Det er ikke en julefilm. Omdrejningspunktet i den film er en særlig amerikansk højtid, som foregår i februar måned.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 Benway 14 år siden

It's a Wonderful Life. Jimmy Stewart, der løber ned af gaden i snevejr, mens han ekstatisk ønsker alle glædelig jul. Det bliver ikke meget større.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15 elwood 14 år siden

filmen som alle kender, selv hvis de ikke har set den, må til og få den set, elv om jeg stortset kender hele historien.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 moulder666 14 år siden

Den eneste film jeg kan holde ud at se mere end een gang i året: Die Hard!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#17 MOVIE1000 14 år siden

jeg havde svært ved at vælge imellem Die hard, Alene hjemme, nightmare before christmas, a christmas carol og Polarekspressen da de alle er rigtig gode jule film, men en film der virker hver år er Alene hjemme så det blev den:)

forresten god jul
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 Tylerdurden 14 år siden

Der er mange gode film på listen, men i sidste ende bliver det "Love Actually".
Den har den rette kombi af jul og kærlighed.

"Elf" er også en rigtig god julefilm! Den mangler på listen.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#19 Bobby Singer 14 år siden

Den var straks værre! "Die Hard" er jo en af de bedste actionfilm nogensinde og har efterhånden set den til hudløshed, så den vil altid have en særlig plads i mit action-hungrende hjerte. Men så er der jo også lige alle juleklassikerne som man kun ser på denne årstid så som "Alene hjemme", "The Nightmare Before Christmas" og "Fars fede juleferie". Det er simpelthem for svært at stemme på bare en film, så jeg stemmer blankt.
Idjit
Gravatar

#20 Åkepool 14 år siden

Har det ligesom flere andre, "Fars fede juleferie" mangler. Har svært ved at tage listen seriøst uden den.

Og så kommer den sædvanlige flok nok og skriver "Den er jo med, under Anden film, hø hø" og ja, det er så hvad jeg har stemt, men det er sguda en juleklassiker af rang at holde uden for det gode selskab.

"Die hard" er superfed, men har i mine øjne aldrig været en julefilm, uanset hvad dato den foregår.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: