• "The Sound of Music"
    29%
  • "Troldmanden fra Oz"
    28%
  • Anden klassisk musical
    16%
  • "Mary Poppins"
    7%
  • "West Side Story"
    6%
  • "My Fair Lady"
    5%
  • "Syng i sol og regn"
    5%
  • "Top Hat"
    2%
  • "Mød mig i St. Louis"
    1%

Stemmer i alt: 865

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 dyg 18 år siden

#30 - Uuh! Tror da lige Little Shop Of Horrors ryger på i aften. Har desværre kun den "nye".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#32 elwood 18 år siden

Klassiske er det altid betegnet som gammel ?

Synes nenmlig ordet klassiske bliver brugt meget løst når man snakker film, og det ikke altid ordet bruges i forbindelse med gamle film, kom bare lige til at tænke på det nogen påpegede at Blues Brothers gik ind under nyer musicals.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 evermind 18 år siden

Desværre? Hehe, kan faktisk bedst lide den nye (hvis du dermed tænker på 80'er-sagen med Rick Moranis, Steve Martin m.fl.). :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#34 elwood 18 år siden

#33 Steve Martin er herlig som den psykopatiske tandlæge.

Gravatar

#35 dyg 18 år siden

#33 - Det gør jeg, og det var ikke ment som om, at den skulle være dårlig. Jeg vil bare enormt gerne se den gamle.
Gravatar

#36 elwood 18 år siden

#35 hehe ja Jack Nicholson har en sjov rolle deri hvertfald, som tandlægens patient.
Gravatar

#37 evermind 18 år siden

#34+36
Nemlig! :)

Hehe, okay. :) Jeg kiggede lige på axelmusic.dk, og det lader til, at den kan fås til en flad 50'er via Club Raccoon. Jeg ved ikke, hvordan kvaliteten er, men det er jo ikke alverden, hvis man gerne vil tjekke den ud. Nu er det en pæn sjat år siden, jeg sidst så den, så jeg kan faktisk ikke engang huske, om den var synderligt god, men nogen har i hvert fald ment, at det var værd både at lave en musical og siden en film over musicalen på den baggrund, så... :P

Jeg har den vist i øvrigt i den box med 50 Horror Classics, jeg i sin tid købte af Kadann. Kunne være, det var på tide at lure den igen snart.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#38 dyg 18 år siden

Må jeg da lige få bestilt (havde ellers lovet mig selv, at jeg ikke ville købe flere film i august/september).

Skriv ny kommentar: