-
"En verden udenfor"45%
-
"Se7en"25%
-
"Batman Begins"5%
-
"De nådesløse"5%
-
"Millon Dollar Baby"5%
-
"Driving Miss Daisy"4%
-
"Bruce den Almægtige"3%
-
Anden film2%
-
"Samleren - Kiss the Girls"2%
-
"Lucky Number Slevin"2%
-
"Ærens mark"2%
-
"Deep Impact"1%
-
"Nu eller aldrig"1%
Stemmer i alt: 1273
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-Bruce 16 år siden
#32 sluppermand 16 år siden
#33 filmz-Is 16 år siden
Ja, det har de ikke.
Jeg mener heller ikke at man er en dårlig skuespiller bare fordi man ikke vinder Oscars. Clint Eastwood har heller aldrig vundet for bedste præstation, men er alligevel en af de bedste nogensinde.
Jeg synes bare at Tom Hanks virkelig fortjente en oscar for sin præstaion i Forrest Gump, og synes også at hans præstation er en af de bedste præstationer nogensinde...
Han spiller simpelthen FANTASTISK!
#34 moulder666 16 år siden
However, jeg har sat min stemme ved et lidt anderledes valg - Lucky Number Slevin! Selvom selve filmen slet ikke kan måle sig med de to andre, synes jeg at Mr. Freeman's rolle kan - der er nu engang meget mere bid i hans rolle der, hvor karikeret den så end er!
#35 filmz-DocDoom 16 år siden
#36 Fynboen 16 år siden
Det er sjovt, for Lucky Number Slevin står for mig som den svageste præstation på listen... hele filmen sidder jeg med fornemmelsen af, at han fortrød nogensinde at have sagt ja til at medvirke, og nu kun lirede sine replikker af, så han kunne komme hjem...
Men smag og behag er jo heldigvis forskelligt...
#37 filmz-Bruce 16 år siden
#38 filmz-jonasgr 16 år siden
En skam at han ikke har vundet nogle oscars endnu. Det er rigtigt at han har været oppe imod nogle hårde konkurrenter, men han kunne efter min mening sagtens have vundet for Goodbye Mr. Chips, Venus, The Lion in Winter og Becket. Han gør da også sit til at det skal lykkedes ham at vinde en, hvis man tjekker på de produktioner han indtil skal medvirke i. Og bliver han nomineret og sågar vinder, så slår han jo bare et par rekorder mere.
'Cause I'm evil"
#39 filmz-Dam 16 år siden
#40 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem