• "En verden udenfor"
    45%
  • "Se7en"
    25%
  • "Batman Begins"
    5%
  • "De nådesløse"
    5%
  • "Millon Dollar Baby"
    5%
  • "Driving Miss Daisy"
    4%
  • "Bruce den Almægtige"
    3%
  • Anden film
    2%
  • "Samleren - Kiss the Girls"
    2%
  • "Lucky Number Slevin"
    2%
  • "Ærens mark"
    2%
  • "Deep Impact"
    1%
  • "Nu eller aldrig"
    1%

Stemmer i alt: 1273

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Bruce 16 år siden

#29 Det siger mere om Oscar panelet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 sluppermand 16 år siden

#29 Richard Burton, Peter O'Toole, Montgomery Clift, Kirk Douglas, James Mason, Cary Grant, Steve McQueen, Albert Finney, Glenn Close, Kathleen Turner, Greta Garbo har aldrig vundet nogen oscar.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#33 filmz-Is 16 år siden

Ja, det har de ikke.
Jeg mener heller ikke at man er en dårlig skuespiller bare fordi man ikke vinder Oscars. Clint Eastwood har heller aldrig vundet for bedste præstation, men er alligevel en af de bedste nogensinde.
Jeg synes bare at Tom Hanks virkelig fortjente en oscar for sin præstaion i Forrest Gump, og synes også at hans præstation er en af de bedste præstationer nogensinde...
Han spiller simpelthen FANTASTISK!
Gravatar

#34 moulder666 16 år siden

Tak for kaffe, hvor er der mange der har stemt på Shawshank og Se7en! Jeg må da også nok indrømme, at han gør det godt og er en yderst behagelig skuespiller i begge film.

However, jeg har sat min stemme ved et lidt anderledes valg - Lucky Number Slevin! Selvom selve filmen slet ikke kan måle sig med de to andre, synes jeg at Mr. Freeman's rolle kan - der er nu engang meget mere bid i hans rolle der, hvor karikeret den så end er!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#35 filmz-DocDoom 16 år siden

Han er god til at spille neger.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#36 Fynboen 16 år siden

Det er sjovt, for Lucky Number Slevin står for mig som den svageste præstation på listen... hele filmen sidder jeg med fornemmelsen af, at han fortrød nogensinde at have sagt ja til at medvirke, og nu kun lirede sine replikker af, så han kunne komme hjem...

Men smag og behag er jo heldigvis forskelligt...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#37 filmz-Bruce 16 år siden

#32 Ja damn, Burton, Mason og Toole! Fantastiske skuespillere og rimeligt gode til de våde varer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#38 filmz-jonasgr 16 år siden

Hvilket blandt andet ses tydeligt i My Favourite Year, hvor Peter O'Toole er 50 år, men nærmere ligner en der er dobbelt så gammel.

En skam at han ikke har vundet nogle oscars endnu. Det er rigtigt at han har været oppe imod nogle hårde konkurrenter, men han kunne efter min mening sagtens have vundet for Goodbye Mr. Chips, Venus, The Lion in Winter og Becket. Han gør da også sit til at det skal lykkedes ham at vinde en, hvis man tjekker på de produktioner han indtil skal medvirke i. Og bliver han nomineret og sågar vinder, så slår han jo bare et par rekorder mere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#39 filmz-Dam 16 år siden

Stemte Se7en. Han er god i Shawshank, men mest fordi han har den bedste fortællerstemme EVER.
Gravatar

#40 Spanner 16 år siden

...som set i "The Narrator" i Family Guy
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: