• Face/Off
    21%
  • Leaving Las Vegas
    18%
  • Lord of War
    16%
  • National Treasure
    8%
  • Anden film
    7%
  • Orkidè-tyven
    7%
  • 8MM
    5%
  • Vilde hjerter
    5%
  • Matchstick Men
    4%
  • World Trade Center
    2%
  • Wicker Man
    2%
  • City of Angels
    2%
  • Raising Arizona
    1%
  • Lunefulde måne
    1%
  • Birdy
    1%
  • Hvem har taget mine tænder?
    0%
  • Kiss of Death
    0%

Stemmer i alt: 1424

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 elwood 16 år siden

#40 Jeg vælger det sidste 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 tiany 16 år siden

#41 Det var også min første indskydelse :) Men så tænkte jeg:Er det alligevel ikke lidt sejt - Men jo man bør nok bare holde sig til sin første tanke - LAME
Valar morghulis
Gravatar

#43 elwood 16 år siden

#42 For mig og se, da jeg så filmen, så virker det bare som den nemme løsning.

derimod ku det ha været ok hvis han havde indset at han havde lavet en fejltagelse, og så sluttede den bare der... evt med et meget intenst blik i Nicolas Cage's Øjne 8-)

Men så igen, så vile det jo ikke være typisk amerikansk hollywood.
Gravatar

#44 tiany 16 år siden

Man havde jo regnet ud at det hele var et lang fremtidskig(det havde jeg i hvert fald) og det var også okay.
Men at han så skal ringe til frk. FBI og derefter fortælle os at når man har set fremtiden har den allerede ændret sig aka han skal starte forfra, så virker det lidt som om de skyder hele filmens grundlag i foden. Hvis han har set 2 min frem i tiden vil han altså aldrig kunne lade tingene ske, men er tvunget til at ændre på dem?!
Valar morghulis
Gravatar

#45 elwood 16 år siden

Synes heller ikke rigtig man får en forklaring på hvor langt frem i tiden han kan se når det drejer sig om hende pigen, men det er åbenbart ret langt 8-)
Gravatar

#46 filmz-gunnar55 16 år siden

skulle jo ikk stemme om hvilken maistream hollywood film man bedst kunne lide ,men hvilken Cage spillede bedst i..så kan det jo hverken blive The Rock ,Face/Off eller Con Air,som nogen var inde på...
Stemte selv : Leaving Las Vegas og Matchstick Men...Comments please !
Gravatar

#47 Atheos 16 år siden

Helt sikkert orkidé-tyven, selvom jeg havde stemt the weatherman hvis den var der.
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#48 chronaden 16 år siden

fik set wicker man remake igår, fuuuuck den var dårlig :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#49 kasperfmn 16 år siden

Face/off - Genial film, en af mine favoritter inden for action genren, den har alt.
Gravatar

#50 qel-droma 16 år siden

Hmm... Ja, jeg må jo bekende mine mangler. Har hverken set "Leaving Las Vegas" eller "Adaptation", så min stemme den gik til noget så simpelt som komedien lunefulde måne.

Syntes i øvrigt at det var en meget rammende kommentar at nogen kom med om at han overspiller utrolig meget i sine senere film, hvorfor jeg netop valgte at fokusere på en af de ældre. Reelt kunne stemmen dog ligeså nemt være faldet til "Matchstick Men" eller "8mm", som hører til blandt nogle af hans bedre roller med overspil.

BTW: Face/OFF, National Treasure, Gone in 60 seconds mv. er super god underholdning - men han leverer ikke noget som han ikke har gjort meget bedre i andre film. Ikke at standarden i de film i øvrigt kræver mere, da filmene egentlig fungerer bedre med disse cool typer, som sjældent holder til at have for meget dybde (læs: at skuespillet opfordre til at man tager en film alvorligt, men hvor filmen som helhed bare ikke ville holde til at blive taget alvorlig).
Are you not entertained!?!

Skriv ny kommentar: