-
Guardians of the Galaxy33%
-
Iron Man26%
-
X-Men15%
-
Blade10%
-
Spider-Man6%
-
Captain America: The First Avenger5%
-
En anden film2%
-
Thor2%
-
Ant-Man0%
Stemmer i alt: 440
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Jach 9 år siden
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#12 Shadow_Dude 9 år siden
#13 Den fede 9 år siden
Ettere
#14 StigMK 9 år siden
Tæller Avengers 1 så?
#15 Geekalot 9 år siden
#16 Den fede 9 år siden
Nej, for selvom den ikke er en 2'er, så er den en fortsættelse og altså dermed ikke original. Men jeg forstår jeres forvirring - topdårligt formuleret af Filmz, endnu engang. Deres afstemninger har været særdeles mangelfulde det sidste halve år (her tænker jeg også på deres besynderlige valg af valgmuligheder).
#17 Driver 9 år siden
Enig!
Enig i uforståenheden overfor GoG. En underholdende film, men ikke mere end det. Den står nok bare bedst i folks periferi lige nu og virker qua sin unge alder mindst uddateret, men den når ikke Raimis Spider-Man og Singers X-Men til sokkeholderne.
#18 SublimeKen 9 år siden
Jeg mener hudløst ærligt at GotG er bedre og har større underholdningsværdi end både Spider-Man og X-Men.
Spider-Man er dog ganske fornøjelig, med god underholdningsværdi, men var ikke ligeså underholdt da jeg så den i bio, som jeg var da jeg så GotG i bio. GotG vinder dog kun meget lidt over Spiderman i min optik. Spiderman 2 til gengæld er i en helt anden boldgade. Nok en af de bedste superheltefilm nogensinde, hvis ikke den bedste.
X-Men var jeg dog fælt skuffet over da jeg så den i biografen. Finder underholdsningsværdien meget lav, og selv på gensyn finder jeg den relativt kedelig. X-Men 2 derimod er nok en af mine ynglings film indenfor superheltegenren.
Så i mit tilfælde har det intet med hvad der er mest uddateret, eller hvilke film jeg kan huske bedst. Finder underholdningsværdien større og bedre i GotG end jeg gør i Spider-Man og X-Men. Den er langt foran X-Men, men Spider-Man er tæt på dog.
#19 MystiskeMox 9 år siden
#20 Geekalot 9 år siden