-
"The Matrix"44%
-
"Ringenes herre: Kongen vender tilbage"26%
-
"King Kong"7%
-
"Ringenes herre: Eventyret om ringen"7%
-
"Pirates of the Caribbean: Død mands kiste"5%
-
"Ringenes herre: De to tårne"4%
-
"Gladiator"4%
-
"Spider-Man 2"2%
-
"What Dreams May Come"1%
-
"Det gyldne kompas"1%
Stemmer i alt: 1244
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 jesperhp 16 år siden
#22 filmz-div 16 år siden
Så det var faktisk svært.. Men jeg valgte KING KONG.
#23 MadMartigan 16 år siden
100% Enig
#24 filmz-DocDoom 16 år siden
Fellowship for filmen.
King Kong for dårligste visuelle effekter (dino'er).
#25 Åkepool 16 år siden
"Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith" er jo nærmest en stor effekt, der ikke fejler på et eneste tidspunkt. Det er en visuel nydelse i en klasse der overgår alt. Man kan så have delte meninger om selve filmen, men effekterne kan der sgu ikke være to meninger om, medmindre man er helt væk fra basen ;)
At den ikke vandt er en skandale. At den ikke engang var nomineret, går langt ud over min forstand (og den er godt nok stor), så langt, at jeg ikke kan finde ord der dækker hvor rystende det var :(
Og jeg giver den kære doktor i #24 ret, de dino'er var ikke i topklasse, specielt når vores "helte" løber mellem benene på en masse af dem, det var næsten pinligt så dårligt det var. Men det gav sgu en hamrende ufortjent Oscar...FØJ!!!
#26 filmz-Erlingur666 16 år siden
#27 deathlikesilence 16 år siden
#28 Morpheus 16 år siden
Jeg omformulerer lige mit spørgsmål lidt;)
Hvad jeg ville spørge om, var om der var andre end mig der ikke synes at Det Gyldne Compas havde fortjent at vinde den oscar for bedste visuelle effekter:)
#29 thomas040 16 år siden
king kong for en computer karakter, som i og med har en hovedrolle, og som man følelsesmæssigt kan identificere sig med... ganske suverænt præsteret...
matrix på grund af bullet time, som stadig den dag i dag er over gennem hamrende cool!
#30 filmz-chriss 16 år siden