• Paranormal Activity
    77%
  • Paranormal Activity 2
    8%
  • Paranormal Activity 3
    7%
  • Paranormal Activity: The Marked Ones
    4%
  • Paranormal Activity 4
    4%

Stemmer i alt: 295

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Den første var hypet virale som det helt nye banebrydende undergrundsmegahit, og så var den bare overhovedet ikke uhyggelig.

I lyset af resultatet af denne poll, hvor den sløve 1'er er klar vinder, fortryder jeg ikke, at jeg har sprunget de øvrige over.
Doctor Last Warning
Gravatar

#12 Schranke 10 år siden

Har ikke set nogle af dem. Har ikke lyst til at se dem.
Ville være helt fint at svarmuligheden "har ikke set dem" var der. ville blive en meget bedre statestik
Gravatar

#13 Zt3pH 10 år siden

Var også selv voldsomt skuffet over den første så har heller ikke givet mig i kast med flere. Kan huske den første var voldsomt hyped og skulle være den mest uhyggelige film nogensinde og alt det der BS - Det var det så absolut ikke :)
Gravatar

#14 rammy 10 år siden

Jeg syntes at 3'eren er rigtig fed. Det er ligesom om at det hele får et gear mere! Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til 'Paranormal Activity: The Marked Ones'. Den har fået fine anmeldelser rundt på diverse horror-sites.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#15 MikkelHJ 10 år siden

Jeg har ikke set nogen af dem, men jeg vil da ikke afvise, at jeg på et eller andet tidspunkt vil give mig i kast med denne franchise. Dog har jeg rigeligt med andre film, der står højere på listen.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#16 Thomsen 10 år siden

rammy (14) skrev:
Jeg syntes at 3'eren er rigtig fed. Det er ligesom om at det hele får et gear mere! Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til 'Paranormal Activity: The Marked Ones'. Den har fået fine anmeldelser rundt på diverse horror-sites.

Helt enig. Det var en fin måde at videreudvikle og dreje handlingen i 3'eren.

Jeg har forøvrigt ikke fået set 4'eren endnu, så den ryger nok på Netflix i aften.

Det gik desuden også op for mig, at jeg har solgt mit eksemplar af etteren, da jeg ryddede ud blandt dvd'erne i efteråret, så nu har jeg kun to'eren og Tokyo Nights tilbage på BD. Har fluks bestilt etteren igen på BD sammen med en stak andre film.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#17 Silver666 10 år siden

har set 1+2 så fik jeg nok
Gravatar

#18 coftkohl 10 år siden

Her er et review der ikke er positivt, der er vist nok spoilers i den.

On topic har ikke set nogen af filmene, så stemte blankt. Som en eller flere har sagt, ville muligheden for "har ikke set nogen af filmene" været god i denne afstemning.
Gravatar

#19 Alex- 10 år siden

Så 4'eren forleden og har ikke travlt med at se den seneste, men jeg var egentlig udemærket underholdt af de tre første. Synes det er imponerende hvor meget film (og ikke mindst indtjening) de kunne få ud af et så beskedent budget, til den første film. Men virkelig ironisk at filmene falder i kvalitet i samme tempo som budgettet stiger.

Skriv ny kommentar: