• The Big Lebowski
    24%
  • Mission: Impossible 3
    19%
  • Capote
    11%
  • Hvem er Philip Seymour Hoffman?
    9%
  • Anden film
    7%
  • The Master
    6%
  • Boogie Nights
    6%
  • Magnolia
    5%
  • Moneyball
    3%
  • Synecdoche, New York
    3%
  • Almost Famous
    3%
  • Kamæleonen
    2%
  • 25th Hour
    2%
  • Before The Devil Knows You’re Dead
    1%
  • The Savages
    1%
  • Jack Goes Boating
    0%

Stemmer i alt: 2005

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Fredag 10 år siden

Bedste film: The Big Lebowski

Bedst spillende: The Master

Bedste rolle: Capote

Kæft den mand havde mere talent i sin lillefinger, end mange skuespillere kan rumme i hele kroppen!
Gravatar

#12 Kruse 10 år siden

Bedste film med Philip Seymour Hoffman er efter min mening "Boogie Nights" tæt forfulgt af "The Big Lebowski". Hans bedste præstation er straks sværere, da han leverede så mange fantastiske præstationer. Den må nok stå i mellem "The Master", "Capote" og "Happiness".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 Riqon 10 år siden

Der er desværre flere af disse film, jeg ikke har fået set, men jeg lover at gøre noget ved det i fremtiden. The Master var på sin egen løjerlige måde en betagende film, og Hoffman var som sædvanlig fremragende!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Snaden (8) skrev:
Jeg kunne ikke dy mig, men den skulle måske bare have stået alene og ikke som en kommentar til dit indlæg. :)

jeg forstår bare ikke hvad det betyder = afsenderfokuseret info
Doctor Last Warning
Gravatar

#15 jessup 10 år siden

Jeg så happiness i bio og der er ingen chance for at han ikke gør et indtryk i den rolle og boogienights er han også fremragende. Men det er med hans sublime præstation i the talented mr. Ripley året efter virkelig satte ham på kortet der i min optik - spændevidden og skuespillet i de film er ret imponerende.
This is just until June
Gravatar

#16 MadMartigan 10 år siden

The Big Lebowski
I'm your huckleberry...
Gravatar

#17 Muldgraver 10 år siden

The Master
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#18 Mikkel Abel 10 år siden

The Master. Han er fuldstændig fænomenal deri.

Ellers er Happiness tæt på. Hans lille rolle i Punch-Drunk Love er fandeme også topklasse.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19 sunijoensen 10 år siden

Mission: Impossible 3??? Hans bedste film?.. Really?...

Nogen gange undrer jeg mig over hvem brugerne af filmz.dk egentlig er. Det er så i hvert fald ikke folk der har set særligt mange film.
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!
Gravatar

#20 Driver 10 år siden

De bedste film, han har medvirket i er: The Big Lebowski, Boogie Nights og Moneyball (Runnerups er Almost Famous, Patch Adams, 25th Hour og Ides of March). Men hvilken film, jeg synes, han var bedst i? Come on, det kan jeg sgu ikke svare på!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: