-
Alien33%
-
Gladiator28%
-
Blade Runner19%
-
Black Hawk Down7%
-
American Gangster3%
-
Kingdom of Heaven3%
-
Robin Hood2%
-
Hannibal1%
-
G.I. Jane1%
-
Thelma & Louise1%
-
Body of Lies1%
-
Legend1%
-
Anden film1%
-
Matchstick Men0%
Stemmer i alt: 2849
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 TheEnd 12 år siden
#32 BN 12 år siden
- efterfulgt af 'The Duellists' og 'Kingdom of Heaven - Director's Cut' på en delt andenplads
#33 StarWarsFan11384EB 12 år siden
2. Hannibal
3. Black Hawk Down
4. Robin Hood
5. Blade Runner
6. Thelma & Louise
Resten har jeg desværre ikke fået set endnu :P Jeg synes White Squall med Jeff Bridges i hovedrollen er blevet overset i denne her poll. Ikke en af hans bedste film, men stadig meget seværdig.
PROMETHEUS! Den glæder jeg mig for sygt til! :D
#34 the_paki_don 12 år siden
Alien
Gladiator
Blade Runner
Jeg har det dog sådan, at hans "Alien" og "Blade Runner" (især Blade Runner) kræver, at jeg er i det rette humør til at se dem. Jeg synes, at de kræver meget opmærksomhed, som også er helt fint for gode film, men det gør bare, at det ikke ville være dem, jeg ville trække frem igen og igen, men mere ville gense film som Gladiator og Black Hawk Down.
Ridley har rigtig mange gode film på CV'et. Det kan han bestemt være stolt af. Som han jo er. :D
#35 Batsy 12 år siden
Er fuldstændig enig, og jeg kan heller ikke se Alien hvis det lyst, ellers har den ikke den samme effekt på mig. Jeg er lidt af en svagpisser, ja jeg havde svært ved at sove over the Shaun of the Dead. Så ja jeg skal sku i badass mode før jeg ser en gyser.
#36 Riqon 12 år siden
#37 Hr. Nielsen 12 år siden
#38 Hr. Nielsen 12 år siden
#39 the_paki_don 12 år siden
:D
#40 Castanea 12 år siden
Gad vide hvorfor, den ikke er mere upopulær? Den er de få Scott-film, hvori han mestrer sin afdæmpede æstetik. Den krakelerer fuldstændigt i senere film som Gladiator.