-
Alien33%
-
Gladiator28%
-
Blade Runner19%
-
Black Hawk Down7%
-
American Gangster3%
-
Kingdom of Heaven3%
-
Robin Hood2%
-
Hannibal1%
-
G.I. Jane1%
-
Thelma & Louise1%
-
Body of Lies1%
-
Legend1%
-
Anden film1%
-
Matchstick Men0%
Stemmer i alt: 2849
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 Åkepool 12 år siden
Puha, godt du lige fik ændret der :)
Men det kan vel indføres eller hvad?
Ja, men som Babo skriver:
Bare se her, en af de "faste" giver den en sviner og den helt store Gladiator-hater (det rimer sgu) er ikke engang kommet på banen ;):
Seek help Harry.
#62 Lord Beef Jerky 12 år siden
#63 Babo84 12 år siden
hehe! Synes godt nok du er hård mod mange af filmene. Black Hawk Down er satme ikke så ringe. Heller ikke body of lies.
#64 Åkepool 12 år siden
You bastard prick!!! ;)
#65 Babo84 12 år siden
Kunne godt tænke mig at vide hvorfor det er en lortefilm, ligefrem..
#66 Lord Beef Jerky 12 år siden
#65 Jeg tror vi har været inde på det før, og tilbage dengang var den lidt mere frisk i hukommelsen end nu... men jeg er hovedsageligt ikke til patriotiske krigsfilm, der kun viser en side af sagen. Nu kan jeg ikke selv huske om den er direkte prokrig, men den slags tænder mig også gevaldigt af. Desuden fandt jeg alle karaktererne som stereotype soldater og dermed røvkedelige, og selve filmens spændingsmomenter kedede mig. På den måde kan jeg ikke finde en redeeming karakteristik i filmen, og måske passer karakteren 1/10 også lidt bedre... men Body Of Lies er på den anden side bare meget dårligere, så 2/10 er en lidt symbolsk værdi, der fremhæver dette.
#67 Babo84 12 år siden
Man kan være for hård, at man glemmer de små nuancer der nu engang skal fremhæves, fra tid til anden :)
Jeg synes nu ikke bhd er så patriotisk, dog måske heller ikke vanvittig kontroversiel, men den skildrer et slag, og følger amerikanerne, men den har faktisk små-glimt som viser, at det hele altså ikke er "amerikansk show". Mht. personerne, så har jeg altid fundet det "befriende" at de for en gangs skyld blev portrætteret som "bare soldater" under en ekstrem situation, og ikke blev fyldt med "tanker, dagdrømme" og andet "baggrund", i stil med den kedelige Røde Tynde Linie, hvor mænd tænker i filosofiske baner og på deres kællinger derhjemme :) Ikke at det er skidt i sig selv, men jeg kunne godt lide Scott's take. Derudover synes jeg dens håndværk er i særklasse. Alene dét må squ da løfte filmen, da det også betyder noget. Body Of Lies er ret så middelmådig, men har egentlig fine takter undervejs som en relevant-spion-thriller. At den ikke sætter dybere spor, er lidt beklageligt, men afsindig ringe? Ahhh.
#68 the_paki_don 12 år siden
Heldigvis er Lord Beef Jerky og Skeloboy ikke anmeldere, men havde de været det, så skulle de begge fyres.
Skeloman! Jeg klipper dine boller af! Så bliver du bare Skelo. Er det det, du ønsker??
#69 Babo84 12 år siden
+117
#70 Kruse 12 år siden
Jeg mener ikke at det er professionelt, men Lord Beef Jerky er skam anmelder for en eller anden film-hjemmeside, og var også nede og dække Berlinalen for dem :)