-
"Rocky"36%
-
Har ikke set en "Rocky" -film26%
-
"Rocky Horror Picture Show"12%
-
"Rocky IV"10%
-
"Rocky III"7%
-
"Rocky and Bullwinkle"4%
-
"Rocky II"4%
-
"Rocky V"1%
Stemmer i alt: 1327
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 davenport 18 år siden
#12 NightHawk 18 år siden
Har kun set Tony Robbins i nogle korte klip og i "Shallow Hal". Hvordan er han som foredragsholder ? Har du evt. nogle guldkorn fra Stallone historien ?
#13 davenport 18 år siden
Men han er SÅ fed på scenen. De gange jeg har set ham var vi henholdsvis 8000 og 5000 deltagere, og det minder meget om en rockkoncert. Han siger mange indlysende men gode ting, og formålet er at gøre noget ved det der trækker een ned. De fleste klynker bare over deres uheld, men der findes ikke held, osv.
Det koster så også kassen. vi gav ca. 10 k pr. gang. så han er nok en meget rig mand.
#14 NightHawk 18 år siden
#15 davenport 18 år siden
Det gælder om at finde et optimalt emne for fx. et firma.
Jeg er ved at starte op igen, bare lidt fritids sjov om lørdagen. Det vil handle om samarbejdsvanskeligheder på kvindearbejdspladser.
Nå ja, så skal jeg snart holde et foredrag om UFOer i min fars loge :)
#16 PredatorX 18 år siden
Rocky 2 er nu også en ok film, som har meget af den samme stemning som Rocky.
Rocky 3 er tilgengæld en morsomhed. Her er Stallone for alvor på krudt, og har vel ikke meget mere en 3-4 % fedt på kroppen. Filmen er selvfølgelig en lidt sølle joke, men stadig ganske underholdene, som kun vaske ægte 80'er action film kan være det.
Rocky 4 er et kold-krigs drama om de store onde kommunistiske russere, der med deres klinisk kolde trænings maskiner vil overtage verden og USA. Men hvor er de stakkels russere dog dumme at tro af deres løbebånd kan hamle om med Rocky's fænomonale evne til at løbe i dyb sne, og ikke at forglemme, løbe rundt med træstammer på skulderne. Selvfølgelig kan robotten Ivan Draco ikke stille noget op mod vores El Natural i form af Rocky Balbora. Og hele molevitten bliver spist af med verdens fedeste slut monolog, som velsagtens bare kan koges ned til: "Vi skal alle være venner". Meget meget morsom film. Nå ja... Selvfølgelig taber Draco på hjemmebane, sådan at alle russerne, højt klappende, må stille sig op og hylde deres kapitalistiske overmand. Vor herre bevares...
Rocky 5 er et lille familie drama, helt på højde med "Det lille hus på Prærien".
Hvad helvede er Rocky 6 så!?!?
#17 NightHawk 18 år siden
Lyder ret sjovt med UFO foredraget :) Er det en form for "X-Files" loge eller er det mere seriøst ?
# 16 -
Eftersom Rocky startede forfra i nr. 5 så er 6'eren da selvfølgelig 2'eren i forklædning. "Rocky 7" blir så en genidspildning af 3'eren, hvor Sly kæmper imod en ny rapper Ice Cube. I 8'eren tager Rocky Balboa
#18 NightHawk 18 år siden
Starter lige igen :
Eftersom Sly startede forfra på serien i nr. 5, så er 6'eren da selvfølgelig bare "Rocky 2" i forklædning. "Rocky 7", blir så en genindspilning af af 3'eren, hvor Balboa kæmper imod en ny rapper - Ice Clubber Long Island Icetea. I 8'eren tager Rocky så til Iran for, at kæmpe for World Peace imod det lokale håb Punch-Az Komeni. I 9'eren går Balboa så atter på røven og må nu rede det lokale plejehjem fra en ondskabsfuld tyran spillet af Mickey Rooney. 10'eren er allerede i støbeskeen! :D
#19 davenport 18 år siden
Fætter Guf - Det er en "rigtig" loge, men de ynder at høre om meget forskelligt og opfordrer til forskellighed i deres fordrag. Jeg er nu mest nysgerrig for at komme "om bag muren" og se hvad de konspirerer mod af fordækte loge-ting ;)
#20 filmz-æsop 18 år siden
Darth Vader