• Alien
    40%
  • Rumrejsen år 2001
    13%
  • Wall-E
    9%
  • Gravity
    7%
  • Armageddon
    6%
  • Apollo 13
    5%
  • Moon
    5%
  • Sunshine
    5%
  • Prometheus
    4%
  • En anden film
    3%
  • Solaris
    1%

Stemmer i alt: 989

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Joeyvind 9 år siden

Moon og Sunshine ville have fået mine stemmer, hvis ikke de lå i kategori med Alien. Moon senest, var en herlig psykologisk thriller jeg nok snart finder frem igen..
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#12 Ulver 9 år siden

AlienSSSSS
Gravatar

#13 elsotho 9 år siden

Der mangler en del på den liste:
Aliens (som ville have fået min stemme)
The fifth Element
PitchBlack
Serenity
Spaceballs
Event Horizon
Enemy Mine
The Last Starfighter
StarWars 4-5-6
Gravatar

#14 ravnen 9 år siden

Desværre er der virkeligt langt imellem story-driven sci-fi rumfilm. De fleste er effektfilm.

Alien er min film. Med klar distance til alle andre. Karaktererne virker ægte modsat 90% af alle andre. Moon er dog et virkeligt frisk pust og en værdig konkurrent.

2001 er for 70'er psykedelisk til at jeg rigtigt kan tage den seriøst. Den var nyskabende med effekterne, men stemningen er sgu for stenet - for mange laaaaange søvndyssende sekvenser uden dialog.
Gravatar

#15 123456789 9 år siden

Sunshine og Moon
Gravatar

#16 moulder666 9 år siden

Star Wars! Dejlig rumrejsefilm!

Hvis vi snakker mere eller mindre realistiske rum"rejse"film er Gravity en dejlig rutschebanetur.

Af de urealistiske er jeg ret pjattet med Moon - hyggelig lille scifi-thriller - og selvfølgelig Alien + Aliens.

Og så er Event Horizon nu også meget hyggelig. :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#17 Ejendomsmægler København 9 år siden

Klart Aliens. :-)
Gravatar

#18 Star Trek fever 9 år siden

Alt Star Trek....
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: