-
Alien40%
-
Rumrejsen år 200113%
-
Wall-E9%
-
Gravity7%
-
Armageddon6%
-
Apollo 135%
-
Moon5%
-
Sunshine5%
-
Prometheus4%
-
En anden film3%
-
Solaris1%
Stemmer i alt: 989
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Joeyvind 10 år siden
#12 Ulver 10 år siden
#13 elsotho 10 år siden
Aliens (som ville have fået min stemme)
The fifth Element
PitchBlack
Serenity
Spaceballs
Event Horizon
Enemy Mine
The Last Starfighter
StarWars 4-5-6
#14 ravnen 10 år siden
Alien er min film. Med klar distance til alle andre. Karaktererne virker ægte modsat 90% af alle andre. Moon er dog et virkeligt frisk pust og en værdig konkurrent.
2001 er for 70'er psykedelisk til at jeg rigtigt kan tage den seriøst. Den var nyskabende med effekterne, men stemningen er sgu for stenet - for mange laaaaange søvndyssende sekvenser uden dialog.
#15 123456789 10 år siden
#16 moulder666 10 år siden
Hvis vi snakker mere eller mindre realistiske rum"rejse"film er Gravity en dejlig rutschebanetur.
Af de urealistiske er jeg ret pjattet med Moon - hyggelig lille scifi-thriller - og selvfølgelig Alien + Aliens.
Og så er Event Horizon nu også meget hyggelig. :-)
#17 Ejendomsmægler København 10 år siden
#18 Star Trek fever 10 år siden
All lives matter.
Facts dont care about feelings
#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina
"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"