• Gladiator
    58%
  • A Beautiful Mind
    11%
  • L.A. Confidential
    9%
  • Master and Commander: The Far Side of the World
    6%
  • Man of Steel
    3%
  • The Insider
    2%
  • American Gangster
    2%
  • 3:10 to Yuma
    1%
  • Romper Stomper
    1%
  • Cinderella Man
    1%
  • Robin Hood
    1%
  • A Good Year
    1%
  • The Quick and the Dead
    1%
  • Les Misérables
    1%
  • The Next Three Days
    0%
  • Body of Lies
    0%
  • Anden film
    0%
  • Broken City
    0%
  • Proof of Life
    0%
  • State of Play
    0%

Stemmer i alt: 1531

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Riqon 10 år siden

Pistolprinsen (18) skrev:
Der Mangler en afstemningsmulighed: Russell Crowe SUCKS BIG TIME!

Kender den ikke, men tror heller ikke det er en film for mig...men godt at høre du var tilfredsstillet.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#22 Alex- 10 år siden

Hvor er The Man With The Iron Fists? Crowe er for nice i den film!
Gravatar

#23 moulder666 10 år siden

Pistolprinsen (18) skrev:
Der Mangler en afstemningsmulighed: Russell Crowe SUCKS BIG TIME!

Er det Crowe der har lavet en film ligesom The Italian Stallion?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#24 HelmerJ 10 år siden

Som de fleste andre blev valget mellem Gladiator og L.A. Confidential, er generelt ret glad for Crowe film. Med undtagelse af The Insider som jeg faldt i søvn til fordi den var så kedelig. Den er faktisk næsten lige så kedelig, som film der er kedligere. Så har aldrig givet den en ny chance
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#25 skittlez 10 år siden

L.A. Confidential. Den eneste af hans film, jeg ville give topkarakter. Hans bedste præstation er dog The Insider. Generelt er han er yderst dedikeret skuespiller. Han er så versatil, at han både kan lave musik, lave film og slås verden rundt!
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#26 filmzkim 10 år siden

1. Gladiator
2. A Beautiful Mind
3. 3:10 to Yuma
4. Master & Commander
5. The Next Three Days
6. Romper Stomper
Gravatar

#27 TheChris 10 år siden

Elsker Noir og elsker L.A. Confidential, men den film der bærer Crowe's bedste performance er A Beautiful Mind.
The Dude: Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson!
Donny: What do you need that for, Dude?
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen - jeg fatter ikke fascinationen af Crowes præstation i Gladiator. Hans rolle er ekstremt simpel, og hans præstation afspejler dette. I mine øjne svarer det lidt til, at påstå at Dicaprios bedste præstation er i Titanic i og med, at det er begge skuespilleres egentlige gennembrudsfilm, begge roller og præstationer er simple og begge skuespillere har ydet mere både før og siden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 Ispep 10 år siden

Fordi han fremstår som en alle kan relatere til samtidig tror man på mandens kamp, både den fysiske og indre. Simpel måske nok, men så sandelig ikke alle der kan spille det på den måde.
Gravatar

#30 T. Nielsen 10 år siden

Det handler også om karisma og den har han netop meget af i rollen i Gladiator. Så fordi det eventuelt er simpelt, hvad jeg ikke ved om det er, da jeg ikke er lærd i en sådan vurdering, kan det jo godt være fascinerende. Jeg har så også altid lært at den sværeste kunst, er at få det til at se simpelt ud;-)

Ellers enig i Ispeps kloge ord.
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: