-
"Star Wars: Episode III"26%
-
"Deep Blue Sea"19%
-
Anden film13%
-
"Jurassic Park"10%
-
"Team America"8%
-
"Jackie Brown"8%
-
"187"8%
-
"Goodfellas"5%
-
"True Romance"4%
Stemmer i alt: 1176
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 keitel 18 år siden
#52 Mercadian 18 år siden
#53 filmz-toffe1001 18 år siden
det er jeg personligt ked af, da jeg har været med til at ødelægge denne poll, så jeg vil andbefalde at denne afstemning kommer op igen om en måneds tid, hvor folk har glemt denne episode... også skriv "død" med stort eller sådan noget, sådan at folk som mig der er for hurtige på aftrækkeren opfatter det, undskyld...
Men denne poll er vel et udemærket eksempel på at vi ikke læser overskriften før vi skriver... syntes personligt er lidt pinligt, så jeg går ind i mit skjul igen sorry..
og star wars episode 3 er den bedste film hvor han dør i... det er hvafalf den film hvor jeg kan huske han dør *S*
#54 18 år siden
50: Hæ, lol. Jeg ville have stemt "Bjergkøbing Grand Prix"
#55 HonoDelLoce 18 år siden
Sorry - kunne ikke lade være..
#56 Captain Vallo 18 år siden
Kom du bare ud af krogen igen. Der er ingen grund til at stå derovre med ondt i røven og en grim smag i munden, vel.
Alt er tilgivet!
Ikke, drenge?
Det' sgu' da synd ... ;o)
Jeg stemte på Goodfellas.
Som det er postet et sted herover, så er hans rolle så lille, at det næppe retfærdiggører hans deltagelse. Men ...
Jeg havde netop købt Goodfellas i 2-disc udgaven.
Da jeg aldrig havde fået taget mig sammen til at købe den halvfesne udgave, vi har været spist af med førhen, var det ved at være nogle år siden, jeg sidst havde set den.
Og bedst som jeg sad der og svælgede i denne genopdagne del af mine personlige favoritter, dukkede Sam Jackson fan'me op midt i det hele!
Holy shit!
Det kom bare bag på mig!
Dét alene gjorde udslaget for mig:
Goodfellas.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#57 Collateral 18 år siden