• Saw
    52%
  • De er alle dårlige!
    37%
  • Saw II
    4%
  • Saw IV
    2%
  • Saw 5
    2%
  • Saw III
    1%

Stemmer i alt: 1421

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Is 15 år siden

Jeg har kun set den første, og den fandt jeg fin og stemningsfuld. Efterfølgerne har jeg aldrig haft lyst til at se og det tror jeg heller ikke jeg kommer til i fremtiden. :)
Gravatar

#32 gizmomis 15 år siden

Den første var til at holde ud, men intet specielt.. 2'eren var enormt ringe og resten er jeg stået af på allerede ved forfilmen, så det blev "alle sammen dårlige" herfra..
Gravatar

#33 filmz-bigemaster666 15 år siden

de er jo alle dårlige selvom jeg har ikke set dem men har set det fra dem og de ser dårligt ud. Så alle er dårlige
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#34 KEiZ 15 år siden

Sejt der er nogen der har stemt på 3 eller 4'eren :-)
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#35 CensoreD 15 år siden

1'eren var rigtig nice, resten er ligegyldige, undtagen 4'eren. Synes de var begyndt at finde stemningen igen, men så alligevel ikke, da 5'eren kom.
Gravatar

#36 BN 15 år siden

For mellem 60 og 70 år siden eksperimenterede nazisterne med tortur, smerte og død, idet de brugte mennesker som forsøgsdyr. Idag lader man sig underholde af nogle hjernedøde film, hvis eneste underholdningspræmis er samme slags eksperimenter.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#37 Ericmase 15 år siden

De er sgu da alt for dårlige man! Man ser da ikke andet end "SPLAT!" hele vejen alle fem film!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#38 filmzkim 15 år siden

Det kan man sgu da ikke sige?? xD
Gravatar

#39 MOVIE1000 15 år siden

#36 du har misforstået det

det handler om hvorfor Jigsaw gør det og hvorfor er det lige de personer der må lide
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40 database 15 år siden

#39 Du har fuldstændig ret ! Sådan havde jeg slet ikke set på det. Men så er filmene jo i virkeligheden geniale. Og vi kalder os selv for filmnørder !

Skriv ny kommentar: