• Lost in Translation
    33%
  • The Island
    22%
  • The Prestige
    19%
  • Match Point
    8%
  • Ghost World
    4%
  • Anden film
    3%
  • Pige med Perleørering
    3%
  • The Black Dahlia
    2%
  • The Nanny Diaries
    1%
  • Vicky Cristina Barcelona
    1%
  • Scoop
    1%
  • Den anden søster
    1%
  • In Good Company
    0%

Stemmer i alt: 887

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Michael Andersen 16 år siden

#30 Du har ret: Polls er grundlæggende useriøse, da vi alle sammen stemmer ud fra 117 forskellige vinkler, så jeg forstår ikke hvorfor du gider blive irritereret over det åbenlyse? Det er omtrent som at blive irriteret over at "Burn After Reading" ikke er seriøs som "No Country for Old Men" :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#32 fubar 16 år siden

Savner et seriøst forum hér

Lidt problematisk når dit indlæg ikke opfylder dine egne krav :-)

Poll'en giver sig selv. Folk stemmer på film de har set. Og her, som andre har nævnt, vil blockbusterne vinde.
Folk vælger det de kender.

En ting er at du syntes forumet er useriøst, men at du bygger dit udsagn på en, mere eller mindre, ligegyldig afstemning, syntes jeg er lidt upassende

Ved disse afstemninger, skal man ikke lægge for meget vægt i resultatet, men du bør deltage/læse debatten herom.

Gravatar

#33 [ikke godkendt bruger] 16 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#34 Åkepool 16 år siden

#33 - Jeg har kun set 5 af filmene og mangler altså en enkelt for at nå 50% af de nævnte film, så jeg trækker min stemme, da jeg ikke når din kvote ;)

Det er sgu svært at nå at se alle film og seriøst, hvis man skal ha' set mindst 50% hver gang, så bliver det en meget lille flok der kan stemme.

Jeg går sgu ikke så højt op i, hvilken film der bliver nr.1, men bruger disse polls til at læse de forskellige indlæg og måske lade mig inspirere til hvilke film, jeg skal overveje at bruge tid på.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#35 fubar 16 år siden

Om resultatet af Poll'en er "korrekt" eller ej, er for mig lige så vigtigt som det helt præcise indbyggertal i Kina.

Det har åbenbart betydning for dig. Fair nok.
Jeg får dog stadig noget ud af disse Poll's da jeg læser diskussionen igennem ang. Poll'en, og på den måde får lyst til at se film jeg ikke havde kendskab til.

Hvis nu man skulle have set alle film i Poll'en for at kunne stemme, hvad ville resultatet så have af betydning?

I bund og grund, bunder mit første indlæg i dit angreb på "siden". Du savner et seriøst forum, men syntes sgu egentlig seriøsiteten og sagligheds-niveauet er højt herinde.
Hvis det at der er folk der deltager i en Poll hvor de kun har set to af filmene, kan ødelægge det for dig, så mener jeg dine krav er urealistiske.

Gravatar

#36 moulder666 16 år siden

Seriøsitet eller ej, her er min liste over Johansson-præstationer:

1: Match Point. Filmen sagde mig ikke det store (som de fleste Allen-film) men jeg blev imponeret over hendes skuespil.

2: The Prestige. Her kunne jeg til gengæld godt lide filmen, mens hendes skuespil var mere forglemmeligt.

3: The Island. Ok film, men intet imponerende - hendes skuespil var også ok, men så heller ikke mere.

4: Lost In Translation. Denne film sagde mig ikke det mindste. En trist film om triste mennesker uden en afslutning der giver nogen form for forløsning. Filmkunst, måske, men Jesus, hvor den kedede mig! Det samme kan jeg sige om hendes skuespil her...det ramte bare slet ikke mig!

Jeg har så "A Love Song for Bobby Long" liggende derhjemme og glæder mig til at se den og "Vicky Christina Barcelona".

Oh noes - jeg har kun set 4 film - totalt useriøst! Derudover tror jeg også, at jeg kom til at sætte min stemme det forkerte sted - kan det blive værre?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#37 [ikke godkendt bruger] 16 år siden

Gravatar

#38 [ikke godkendt bruger] 16 år siden

Gravatar

#39 Michael Andersen 16 år siden

#33 Jeg skal prøve at gøre sammenligningen mere tydelig: Du finder både det useriøse og det seriøse hos Coen-brødrene og det gør man også på Filmz. "Burn After Reading" er fis og ballade, som de her polls. Det modsatte finder man i "No Country for Old Men" og i nyhederne og anmelderne osv. her på siden.

Det kan godt være at polls bliver anderledes i fremtiden, men så tager vi diskussionen derfra :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#40 Riqon 16 år siden

#30 -

Det var da et frygteligt besvær at gå igennem bare for at sige det. Men okay.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: